Minidisc-case labelen: hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 831 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 18:29
Is er een programma voor of een sjabloon o.i.d. voor om Minidisc-hoesjes te maken? Wat is de handigste manier? Want meer dan 300 MD's zomaar met de hand labelen is ook niet echt ideaal... :r

https://www.hansvaneijsden.com

Verwijderd

he dat probleem heb ik ook :( Misschien heeft iemand een oplossing...

Verwijderd

Tja ik heb er eens een sjabloon voor gemaakt in word maar ook dat is niet optimaal.... Coreldraw dan?

Of eens kijken om er zelf een prog voor te schrijven!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik zie het probleem niet helemaal.

Ik heb gewoon een stickervel a4 gekocht een keertje, met het idee om daar op maat ge-sjabloon-de etiketten op te printen.
En die vervolgens uit te knippen en op te plakken.

Mischien zijn er inmiddels al (AVERY?) etiketten te krijgen bij de kantoorhandel oid, die een mooi formaatje hebben. En een goed sjabloon heb je daar zo voor gemaakt, toch???

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Er zijn idd pakketten met labels en programma verkrijgbaar voor minidisc. Ikzelf heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb het hier in huis wel rond zien zwerven. Misschien is het de moeite waard, dus ik ga het er even opknallen en kijken of het werkt. Laat ik wel ff weten.

BTW: het gaat hier om Avery no. 6426

Verwijderd

ff terugkomend op mijn vorige post. Ik heb het programma geprobeerd. Erg irri, maar het werkt wel.;)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:39
PressIT kan dat. Dat zat bij de labeller kit voor mn cd's

Verwijderd

Ik heb zo'n programmaatje ergens bij mijn collectie zitten, waar ik alles bewaar voor anderen, heb het zelf niet geprobeerd.

Ik sttur het aan alle bovenstaande Emailadressen, wil iemand anders het ok hebben dan ff mailen. Het is 2.3MB grrot gezipt, dan mag het best wel goed werken dus!

MD-Cover Program

Verwijderd

Jeeetje wat een k*dt postbussystemen, niet groter dan 1.5Mb, en de andere zijn onbestelbaar.

Bekijk jullie het maar, ik weet helaas niet meer waar het vandaan komt, anders had ik dat wel hier vermeldt, je kan eens proberen bij http://www.softseek.com

• Hans van Eijsden
Softseek.com kende ik nog niet, ziet er leuk uit... wat is precies de naam van dat programmaatje?
Ik heb ook al zitten rondneuzen op www.minidisc.org maar daar word ik ook niet echt veel wijzer van.. :(

Verwijderd

Probeer anders TapEdit, zit ook een funktie
in om minidisc labels te maken.Ik heb het zelf nog niet gebruikt dus ik weet niet of het goed werkt.
members.tripod.com/~stefano_f/

Dazzler

Verwijderd

Hans? Jij hier??? gaaf! Hoe ben je hier nou weer terechtgekomen? It's a small world...

• Hans van Eijsden
Hey TapEdit is best wel lache! Ik ga er nog maar ff verder mee klooien.. :)
Jah Jaap.. zo zie je maar... de ene keer zie je me draaien op een feest, en de andere keer die kop van me op GoT >:)

Verwijderd

Hans het programma heet "MD-Cover", je kunt ook eens kijken bij Webwereld BesteBits.

Verwijderd

Hehe, jah, inderdaad!

Maar je bent nog lekker wel junior member :P

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik gebruik ook Avery-etiketten: Word heeft die dingen zelfs als standaard sjablonen.:) Gewoon ff het Avery-nummer invoeren, en je hebt de zaak op maat, en je hoeft alleen je tekst te cut'n'peesten.
Avery-nummer ben ik ff kwijt, zoek ik morgen wel ff op de zaak op.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

L7161 van Avery

Die passen geweldig op de achterkant van het hoesje/houdertje.
Voor op de MD zelf.. tja
Ik plak er altijd een labeltje uit mijn Dymo-labelprinter op met de naam van de compilatie.
Pagina: 1