Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] Waar Blauwe 20x4 lcd met groot schermpje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een blauw lcd schermpje, parallel of serial maakt me niet zoveel uit.
Nu vind ik aleen maar blauwe lcd's met een schermgrote van 60mm breed terwijl andere kleuren ong 76mm breed zijn.
Nu ben ik dus op zoek naar een blauwe 20x4 lcd met een groter scherm dan 60x..mm.
Bij htvision en modwarehouse verkopen ze dus aleen deze kleiren en ik heb geen zin om er bv een helemaal uit de us te bestellen bij bv crystalfontz.
En die sites als velleman.be enzo snap ik niets van.
Ohjah en de inkoopactie van een tijde geleden had niets meer en de nieuwe lcd inkoop actie heeft aleen die kleine lcdtjes van htvision.
Dus iemand een idee waar ik er een kan kopen voor een normaal prijsje, niet veel meer dan 30 euro ofzo.

Trouwens als zon topic niet mag, sorry mod _/-\o_ maar ik heb me echt rot lopen zoeken naar zon lcdtje maar kan er echt nergens eentje vinden :'(

Verwijderd

sorry niet echt goed topic gelezen :X
|
\/
www.inkoopacties.net staat nu 1 kant en klaar geloof ik met 1 meter flat cable oid 35 eurie

/edit

LCD-kit 20*4 karakters blauwe backlight 1.0 meter
Deze LCD-kit bestaat uit een 4*20 karakter LCD, waar aan de achterzijde een flatcable connector en een molex zit. De meegeleverde flatcable is 1.0 meter lang. € 35,00 1

LCD-kit 20*4 karakters blauwe backlight 2.5 meter
Deze LCD-kit bestaat uit een 4*20 karakter LCD, waar aan de achterzijde een flatcable connector en een molex zit. De meegeleverde flatcable is 2.5 meter lang. € 37,00 1 1

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 14:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:04:
sorry niet echt goed topic gelezen :X
|
\/
www.inkoopacties.net staat nu 1 kant en klaar geloof ik met 1 meter flat cable oid 35 eurie

/edit

LCD-kit 20*4 karakters blauwe backlight 1.0 meter
Deze LCD-kit bestaat uit een 4*20 karakter LCD, waar aan de achterzijde een flatcable connector en een molex zit. De meegeleverde flatcable is 1.0 meter lang. € 35,00 1

LCD-kit 20*4 karakters blauwe backlight 2.5 meter
Deze LCD-kit bestaat uit een 4*20 karakter LCD, waar aan de achterzijde een flatcable connector en een molex zit. De meegeleverde flatcable is 2.5 meter lang. € 37,00 1 1
jah ik weet, maar die zijn van htvistion dus ook klein :) schermgroote: 60x22mm. ;)
Ik vind dat gwon zo klein :'( terwijl die niet blauwe lcds veel groter zijn, die van crystalfontz trouwens ook, maar die zijn ook nergens in nl tekoop :(
In iedergeval kan ik ze niet vinde..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 14:24 ]

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:40

Leejow(saait)

Blater

Volgens mij is dit topic niet geheel volgens de policy, maar toch:
http://www.modwarehouse.com/shop/products.php?p=06041e

Verwijderd

Topicstarter
Leejow(saait) schreef op 07 maart 2004 @ 19:23:
Volgens mij is dit topic niet geheel volgens de policy, maar toch:
http://www.modwarehouse.com/shop/products.php?p=06041e
mja als dat zo is, sorry dan :P

En jah erm denk je nou egt dat ik 85 euro ervoor uit ga geven? ;)
Moet gwon zon ongesoldeerd setje zijn..

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:22:
[...]

jah ik weet, maar die zijn van htvistion dus ook klein :) schermgroote: 60x22mm. ;)
Ik vind dat gwon zo klein :'( terwijl die niet blauwe lcds veel groter zijn, die van crystalfontz trouwens ook, maar die zijn ook nergens in nl tekoop :(
In iedergeval kan ik ze niet vinde..
maybe idtje om even wat winkels af te zoeken, als je weet wat je zoek moet dat niet zo moeilijk zijn, en ja als je iets wilt wat in nederland niet goed te krijgen is kijk dan even voor een amerikaanse winkel, die hebben meestal stuk meer keus.
En als je die van die ia niet groot genoeg vind, waarom neem je dan niet gewoon een grotere?? Elke lcd heeft een bepaalde rand om het scherm zitten, vind je die te klein neem dan een grotere en betaal meer, das natuurlijk je eigen keus.

Volgens mij is dit topic ook niet helemaal volgens het policy dus ik raad je aan om wat beter te zoeken, gebruik pricewatch/vraag en aanbod of kijk op veilingsites, en ga anders gewoon wat winkels bellen/mailen om te checken waar de producten kan vinden die je zoekt.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Pagina: 1