-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Verwijderd
stuur ook mails! TV Ombudsman Consumentenbond
kranten etc. , ik zal ook aan de slag, wie doet er mee en kan e-mailadressen opzoeken en hier neerzetten?? :(:(:(
Maar ja, misschien zou ik dat ook doen als ik geen geld kreeg, ik heb verder natuurlijk geen inzicht in de zaak, maar ik heb nu zeker ook geen hoge pet op van Versatel.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Okay, Superweb haalt bij een hoop mensen het bloed onder de nagels vandaan (ook bij mij), maar om ze nou met de dood te bestraffen vind ik persoonlijk iets te ver gaan.
ik heb hier nog niks over gehoord
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
lijers hebben voor 3 maanden afgeschreven ipv voor 1 maand (zoals afgesproken)
210 piek
Verwijderd
Daarbij heb ik 35 piek per maand, en op de afschrijving staat
01-11-2000 tot 01-02-2001 dus met andere woorden, 3 maanden maal 35 piek = 105 piek...
of 3 maanden maal 70 piek = 210 piek....dus hoe ze aan die 140 komen....
Ik ga ze echt zo hard slaan
Verwijderd
Het faillisement van "een provider" interesseert mij helemaal niets, als het een gratis provider is, maar als ze net dik 100 gulden van je rekening hebben afgeschreven voor de komende 3 maanden, en daarna 2 dagen later failliet zijn, daar kunnen mensen zich wel over opwinden, en daar hebben ze ook recht toe naar mijn mening.Op zaterdag 16 december 2000 09:49 schreef T het volgende:
Dat je je zo kan opwinden over het faillisement over een provider zeg.
Okay, Superweb haalt bij een hoop mensen het bloed onder de nagels vandaan (ook bij mij), maar om ze nou met de dood te bestraffen vind ik persoonlijk iets te ver gaan.
vandaag zijn ze failliet verklaard
hopen dat we nog net op tijd waren?
Verwijderd
Althans een vriend van mij kwam net met vobisnet op irc....
en kpn sux!
Ik ben blij dat ik mijn 140 piek terug heb. Ik vind het gewoon EEN VUILE TERING NAAISTREEK van ze dat ze nog snel ff geld bij HEEL VEEL mensen hebben afgeschreven.
Zulke streken staan voortaan dus ook bekend als Superweb-streken. :r:r:r:r:r
DOOD AAN SUPERWEB! LAAT ZE DE ABONNEE'S TERUGBETALEN UIT EIGEN ZAK! OPHANGEN AAN DE HOOGSTE BOOM!
Stuur de supporters van Den Bosch er maar op af!
Heeft weinig met consumentenbond te maken. Superweb ving immers miljoenen van dat telecombedrijf waar ze eerst bijzaten. Die paar honderduizend van de abbo's was dus maar een druppel op de gloeiende plaat. Het faillisement komt puur door wanbeleid. Te veel mensen op een kwalitatief slecht netwerk. Daarnaast waren de abonnementen belachelijk goedkoop. 35 piek voor 50 uur kan gewoon niet. Daar MOET je verlies op maken.Op zaterdag 16 december 2000 21:55 schreef doubleduh het volgende:
aan die mongolen van de consumentenbond hebben ze dit juist te danken... als die niet zo lollig waren geweest met die niet-betaal acties waren ze nou misschien niet failliet!
en kpn sux!
Er kwam ook nog bij dat er mensen waren die gewoon een lading inbelnamen hadden gejat van reguliere gebruikers. Deze lui gingen dan lekker het netwerk overbelasten enzo.
Daar maak je dus geen winst op.
Maar goed, ze zijn nu failliet en van een kale kip kan je weinig meer plukken jammer genoeg.
Verwijderd
dan heb je VEEL mazzel want dat pakken ze niet meer terug.... maar ik denk dat de meeste, die, zoals ik net te laat waren hiermee niets meer terug zien....Op zondag 17 december 2000 17:15 schreef pianoman het volgende:
ik heb er verder geen ervaring mee, dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat, maar ik heb vandaag mijn rekening gecontroleerd, en daar stond het bedrag weer terug, heb ik het dan definitief, of kunnen ze het alsnog afpakken?
Zie ook in de laatste Superweb-failliet thread op tweakers de post van een ex-bankmedewerker:
http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14874&Lastpage=true&StartID=234169&PrevID=233621&niv=1&mode=nested&order=&t=
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Dit is niet helemaal waar, teminste, dat zeiden ze bij de bankOp maandag 18 december 2000 13:34 schreef budi het volgende:
Als je het geld niet zomaar terugkrijgt, kun je het ook nog van de bank zelf terugkrijgen omdat je niet getekend hebt voor de machtiging (althans ik niet). De bank neemt de machtiging-opdracht aan in goed vertrouwen, maar ze móeten dus in dit geval altijd bij stornatie geld terug geven aan de klant of dit nu van Superweb of van hun eigen rekening komt.
Zie ook in de laatste Superweb-failliet thread op tweakers de post van een ex-bankmedewerker:
....
Ik had nl zaterdag lopen bellen en ze maakte de overschrijving ongedaan, en toen vroeg ze van wieh et eigenlijk was....ik zo superweb....enb toen zei ze daty ze daar een mailing over had gehad dat het niet kon omdat de financiele lui bij superweb dit op een of andere manier tegengingen (dat vertelde ze mij dus)
maar ik had vandaag wel me 140 piekjes terug op me rekening
Dit is écht om te