Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PAV] door webproxy.exe soms geen internetverbinding *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als ik mijn taak beheer kijk een service draaien webproxy.exe
Deze is volgens mij van Panda antivirus.
Alleen heb ik sinds de installatie van Panda Antivirus zo nu en dan spontaan geen internet meer. Sluit ik in taakbeheer webproxy.exe af dan loopt het weer als een trein.

Hoe kan ik dit oplossen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

• Andere virusscan :?
• Bij de instellingen van je virusscan kijken :?
Ad-Aware draaien :?

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Andere virusscan zou een vervelende optie zijn, ik heb deze namelijk voor de verandering gekocht :(

Bij de instellingen van mijn virusscanner kan ik niet echt iets vinden, ik heb alle optie al eens uitgezet.. Dat heeft alleen niets gehlpen.

Adaware heb ik gedraaid dat loste ook niets op, behalve een iets snellere windows >:)
Notna schreef op 07 maart 2004 @ 13:23:
• Andere virusscan :?
• Bij de instellingen van je virusscan kijken :?
Ad-Aware draaien :?

Verwijderd

Minor titeledit.
Wat bedoel jet met 'geen internet'? Is alles dan dood of alleen http?

Wat gebeurt er als je webproxy niet mee laat opstarten?(Zal wel via een service werken)
Je kan ook Panda support eens vragen of die je kunnen helpen, gezien je betaald hebt, lijkt me dat niet zo'n probleem. :)

Tip: Testdrive je software voordat je het koopt, zeker je security-software.

Verwijderd

Topicstarter
Tsja. Dat heb ik ook gedaan, alleen kwamen deze grapjassen met een nieuwe versie aanzetten :(

Alles is dood. Ik heb ook kerio mailserver draaien, en mijn imap reageert dan ook niet meer.

Webproxy.exe staat niet bij services dus uitschakelen lukt niet.
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 15:37:
Minor titeledit.
Wat bedoel jet met 'geen internet'? Is alles dan dood of alleen http?

Wat gebeurt er als je webproxy niet mee laat opstarten?(Zal wel via een service werken)
Je kan ook Panda support eens vragen of die je kunnen helpen, gezien je betaald hebt, lijkt me dat niet zo'n probleem. :)

Tip: Testdrive je software voordat je het koopt, zeker je security-software.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 15:48 ]

• ijsblok
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10-2024
Mijn schoonmoeder gebruikt het pakket ook, en meldt vergelijkbare problemen met Panda Antivirus en geen internet meer hebben. Ze heeft dit nadat versie 2007 is verlopen, en zij een poging heeft gedaan om 2008 te installeren (wat door gebrek aan internet dus mislukte). Op dit moment werkt het goed met webproxy.exe in de achtergrond zonder dat ik iets veranderd heb. Ben nu bezig met downloaden van Panda 2008, welke ik straks zal installeren.

Welke versie gebruik jij momenteel?

Voor de duidelijkheid: Ik zet de computer aan en alles werkt, behalve dan dat IE op een of andere manier de connecties veranderd heeft (verbindings-tab bij internet-opties).
Pagina: 1