Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Nieuwe replies in topics

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:32
Korte inhoud:
De replies in de topics sinds de laatste keer dat je dat topic bekeek met een symbooltje, kleurtje, iets op laten lichten.

Bijvoorbeeld zoals in phpBB (New Replies!)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dat is hier toch ook al :?

Als er iets nieuw is dan is het mapje rood, kijk hier ook eens :) Dit is de posthistory van jou. Daar kom je ook door op myreact te kiezen :)

[ Voor 3% gewijzigd door GGS_206 op 07-03-2004 13:12 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Skaah
Ik bedoel dat in de replies-list (dus /list_messages/) de nieuwe posts sinds je laatste bezoek aan dat topic met een symbooltje aangegeven worden. Zoals het nieuwe TS symbooltje.

[ Voor 10% gewijzigd door Skaah op 07-03-2004 13:54 ]

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 18:23
Skaah heeft wat mij betreft wel een punt. Een dergelijke toevoeging zou zinvol zijn. Gevolg zal ongetwijfeld zijn dat er extra cookies op de lokale computer bewaard moeten worden. Daarbij spreekt voor zich dat indien je op meerdere PC's werkt de informatie van wat je wel en niet gezien hebt niet up-to-date is.

Het lijkt mij niet dat het voor React verstandig is om deze informatie centraal bij te houden. De hoeveelheid processing power die dat kost is het naar mijn mening niet waard.

Hoe dan ook ik zie een dergelijke aanvulling graag tegemoet in React 2.0?! _/-\o_

Hans van Zijl

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

crisp: {message_is_new}

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Skaah
jwpmzijl schreef op 08 maart 2004 @ 01:03:
Skaah heeft wat mij betreft wel een punt. Een dergelijke toevoeging zou zinvol zijn. Gevolg zal ongetwijfeld zijn dat er extra cookies op de lokale computer bewaard moeten worden. Daarbij spreekt voor zich dat indien je op meerdere PC's werkt de informatie van wat je wel en niet gezien hebt niet up-to-date is.

Het lijkt mij niet dat het voor React verstandig is om deze informatie centraal bij te houden. De hoeveelheid processing power die dat kost is het naar mijn mening niet waard.

Hoe dan ook ik zie een dergelijke aanvulling graag tegemoet in React 2.0?! _/-\o_
In phpBB wordt het bijgehouden aan de hand van het profiel, dus als je op PC1 topic A bezoekt staat ie op PC2 ook als 'bezocht'.

Ah, Crisp, magguht?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

chem schreef op 08 maart 2004 @ 10:11:
crisp: {message_is_new}
I know ;)

Vraag is hoe dat het beste te visualiseren, maar ik heb nog tot 1.9.3 de tijd om daar over na te denken ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

of als iemand een goed voorstel heeft; het is iig niet moeilijk te implementeren... :)

Intentionally left blank

Verwijderd

De berichtstatusregel (Door crisp (Moderator W&G) - Saturday 13 March 2004 12:44) laten oplichten/italic?

Je zit nl. wel met het 'probleem' dat de search-highlight van een topic niet ermee in de weg moet zitten en het moet logisch zijn in elke style. En ik neem aan dat je niet zit te springen om nog meer iconen?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 12:56 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:53:
De berichtstatusregel (Door crisp (Moderator W&G) - Saturday 13 March 2004 12:44) laten oplichten/italic?

Je zit nl. wel met het 'probleem' dat searchhighlight met een oud topic niet elkaar in de weg moet zitten. En ik neem aan dat je niet zit te springen om nog meer iconen?
Dat zijn gelijk weer van die drastische maatregelen (die ik eerlijk gezegd liever niet zie :P).

Maar misschien is het een idee om het te regelen met een symbooltje, net zoals we een symbooltje hebben voor de topicstarter.

En dan hoef je niet perse en nieuw symbooltje in te voeren, maar recycle je bijvoorbeeld deze: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/bookmark_message.gif. Maak 'm rood (of blauw, net zoals het gezichtje ernaast) en het is duidelijk dat dat een nieuwe reply is :)

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat is niet logisch, dat icoon gaat gewoon over bookmarks, meer niet, daar moet je geen rare taken aan gaan hangen.
Je zou wel bij het 'aanwezig' icoon een sterretje half achter kunnen zetten ofzo.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

mwa, een extra icoontje zit ik niet mee; het is toch al een kerstboom dus een lampje lijkt me wel gepast :P

Intentionally left blank

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Haha een extra icoontje ala PHPBB style lijkt me geen probleem toch. Gewoon een gekleurd vierkantje of 'pagina tje' in het geel of een passende andere kleur en dan een blanke bij een reeds gelezen reply.
Of een sterretje voor een nieuwe reply en geen icoontje bij een oude. Ideen genoeg :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

reminder 2 self :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

done; mooie sterretjes voor in de kerstboom :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.