Hee daar,
Ik heb een probleem:
Zodra ik m'n computer opstart krijg ik boot failure, hij vind het cd-rom station niet, de brander niet, en zelfs de floppydrive niet
Opstarten met opstartdiskette van win98se lukt dus ook al niet.
Dan tik ik af en toe ENTER in, en kom ik wel gewoon in windows, wel zonder cd-rom station, zonder brander en zonder floppydrive
.. die vindt ie niet meer..
Ook staat dit in het systeembeheer bij Prestaties:
* De hoofdopstartrecord is gewijzigd, Raadpleeg de belangrijke gegevens.
* Wisseling van compatibeliteitsmodus verlaagd de algehele systeemprestaties.
Ook staat in het apparaatbeheer, dat het systeem de Primaire IDE-controller (dubbele fifo) en de Secundaire IDE-controller niet heeft gevonden. daar staat een geel uitroepteken voor.
Nu is mijn vraag: Hoe los ik dit op? Ik vind het beetje link om C: te formatteren, want dadelijk blijven die stations weg, en kan ik windows niet opnieuw installeren.
Wie o Wie kan mij helpen a.u.b.
Alvast bedankt!
Ik heb een probleem:
Zodra ik m'n computer opstart krijg ik boot failure, hij vind het cd-rom station niet, de brander niet, en zelfs de floppydrive niet
Opstarten met opstartdiskette van win98se lukt dus ook al niet.
Dan tik ik af en toe ENTER in, en kom ik wel gewoon in windows, wel zonder cd-rom station, zonder brander en zonder floppydrive
Ook staat dit in het systeembeheer bij Prestaties:
* De hoofdopstartrecord is gewijzigd, Raadpleeg de belangrijke gegevens.
* Wisseling van compatibeliteitsmodus verlaagd de algehele systeemprestaties.
Ook staat in het apparaatbeheer, dat het systeem de Primaire IDE-controller (dubbele fifo) en de Secundaire IDE-controller niet heeft gevonden. daar staat een geel uitroepteken voor.
Nu is mijn vraag: Hoe los ik dit op? Ik vind het beetje link om C: te formatteren, want dadelijk blijven die stations weg, en kan ik windows niet opnieuw installeren.
Wie o Wie kan mij helpen a.u.b.
Alvast bedankt!