Toon posts:

film ondersteboven??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film die ik op DVD wil branden. Het probleem is alleen dat ik de film op zijn kop te zien krijg.
Heb eerst de avi file met Procoder geconvert(hier staat hij in de preview nog goed) daarna heb ik met DVD Lab de film en het geluid weer samenvoegt (staat nu op z'n kop)????
Is er een instelling in DVD LAb waar ik dit kan veranderen of is er een ander probleem!! 8)7

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:51
Ik weet niet wat het probleem is, maar wel dat nero met vcd hetzelfde heeft. In een instellingenscherm van divx/xvid kun je de film 'flippen'. Maar ik weet niet of jouw film een divx/xvid is, of gewoon een gemonteerd familiefilmpje.

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

http://gathering.tweakers...=15&data%5Bsearch%5D=Zoek

zit hier niks tussen?

[ Voor 10% gewijzigd door j-w op 07-03-2004 10:41 ]

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 15:14
Had ooit ook zo'n probleem alleen was dat met het omzetten van dvd naar avi, re-install
van codecs verhielp dat probleem.

Verwijderd

Topicstarter
marteltor schreef op 07 maart 2004 @ 10:39:
Ik weet niet wat het probleem is, maar wel dat nero met vcd hetzelfde heeft. In een instellingenscherm van divx/xvid kun je de film 'flippen'. Maar ik weet niet of jouw film een divx/xvid is, of gewoon een gemonteerd familiefilmpje.
Het ius een AVI file!! in zowel procoder als DVD lab als Nero kan ik geen optie vinden om hem te flippen

Verwijderd

Topicstarter
Boertje schreef op 07 maart 2004 @ 10:50:
Had ooit ook zo'n probleem alleen was dat met het omzetten van dvd naar avi, re-install
van codecs verhielp dat probleem.
Dat is een goeie!! De vraag is natuurlijk welke codecs?
Ik zal wel effe gaan speuren naar codecs

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
ALs je een codec pack geinstalleed heb dan zit daar een of andere resize achtig ding in en die draaide bij mij ook alle films om. DAn rechtsonderin op het blauw tvtje klikken en dan kon ik wel ergens zeggen mirror en dan stond alles weer recht maar dat is irri heb toen gezocht wat eraf moest en dat was uit m`n hoofd de Cubic Image Resizer. zat dacht ik in de Nymo Codec Pack (zo heette dat ding ??)
Pagina: 1