Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

plexieglas

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• thon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 17:16
ik heb plexieglas gekocht en ik wil een stuk uit men kast zegen en het plexie gals et achter doen maar weet iemand hoe ik dat plexie glas het best vastkan maken?? _/-\o_

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

hoi, welkom op GoT, lees eerst even de policy door voordat je een topic opent en zorg voor een duidelijk topicstart,
deze vraag ik goed op te zoeken op de search of op google

Weet jij al?

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Als je de search had gebruikt, velen doen het met dubbelzijdig tape, gewoon tape en sommigen gebruiken daarvoor bouten en moeren :).

Oh en, welkom @ GoT :).

[ Voor 10% gewijzigd door GeforceDDQ op 07-03-2004 10:11 ]

301SQN

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-11 15:21

wvdburgt

MacOS all the way baby!

lijm of schroeven? ik zou volgende keer de faq lezen dit soort posts worden vrij snel terug gevonden met een slot er op.staat wel ergens een guide op dit forum .

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Verwijderd

Lijmen :)

zoiets als seconde lijm, geen idee of dat werkt op plexi.

P.s. Heb je al een gat gemaakt in je kast?

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03
Voor metaal op plexiglas gebruik ik zelf meestal Pattex contact lijm of Pattex Transparant lijm. De laatste is handig als je de lijmrand zou kunnen zijn.

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

kzou geen secondelijm gebruiken :)

is niet zo goed voor je acrylglas, maar dubbelzijdig is het meest gebruikte en simpele... je zal eerst echt een window moeten zagen en dan zal je et recht moeten doen, anders moet je die randen ook nog wegwerken :)
in veel gevallen zal je een decoupeerzaag gebruiken om een window te zagen...
een dremel duurt stomweg te lang :) en dat betekent meestal dat je krassen krijgt en dus zal je moeten spuiten..

maar zoals eerder is gezegd er is hier zeeeeeeeeeeeer veel over te vinden :)
dus gebruik de search.

dus wat betreft je plexi ik zou dubbelzijdig tape doen

-- Mx-Generætion --

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Mx-KAEY schreef op 07 maart 2004 @ 10:15:
kzou geen secondelijm gebruiken :)

is niet zo goed voor je acrylglas, maar dubbelzijdig is het meest gebruikte en simpele... je zal eerst echt een window moeten zagen en dan zal je et recht moeten doen, anders moet je die randen ook nog wegwerken :)
in veel gevallen zal je een decoupeerzaag gebruiken om een window te zagen...
een dremel duurt stomweg te lang :) en dat betekent dat je krassen krijgt en dus zal je moeten spuiten..

maar zoals eerder is gezegd er is hier zeeeeeeeeeeeer veel over te vinden :)
dus gebruik de search.

dus wat betreft je plexi ik zou dubbelzijdig tape doen
Decouperen betekend geen krassen... zaag gewoon vanuit de achterkant (dus met de verflaag naar beneden en je decoupeerzaag op het blanke metaal. krassen aan de achterkant zie je toch niet (en er komt plexi overheen) ;)

System specs

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

FrostXL schreef op 07 maart 2004 @ 10:05:
hoi, welkom op GoT, lees eerst even de policy door voordat je een topic opent en zorg voor een duidelijk topicstart,
deze vraag is goed op te zoeken op de search of op google
Precies, niets aan toe te voegen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.