Toon posts:

PC wil niets doen na opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik start men PC op , alles heel normaal , bureaublad enz , msn die opstart ..
Dan kan ik niets meer doen , ik duw bv op start, verschijnt ook en dan blijft da staan
alles freezed gelijk , kan hem ook nie afzetten
in veilige modus is er geen probleem , kan er perfect opstarten , heb dan ook virusscan gedaan , geen resultaat.
Heb eens naar het logboek gekeken en heb daar paar fouten gevonden maar versta er wel niet veel van..
http://www.art-gent.be/PCProbs.ace

Is dit de reden waarom ie niet wil werken ?
heb natuurlijk geen flauw idee vanwat het zou komen want ik gebruik niet alleen die PC(moeder enz ook)
hopelijk weet iemand raad want dit is een irritant probleem |:(

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

offtopic:
Topic kicken binnen 24 uur is hier niet echt de bedoeling op GoT

Kan je wat meer info geven over je PC :? Specs en dergelijke dus :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Laat die PC nadat ie gefreezed is es 15 minuten aan staan en kijk dan es wat er gebeurt :) Grote kans dat ie doorloopt :)
Kijk ook es naar je Temps of deze goed zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door Atlas op 07-03-2004 13:29 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
aan de temps ofzo ligt het niet..
specs : P4 3.0 , 512 mb ram , radeon 9800 (heb er altijd al wat probs mee gehad , niet goed genoeg voor die specs ;p tis die PC van de aldi)
nop na een kwartier werkt ie nog niet

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 13:32 ]

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Heb je altijd al probs gehad met die radeonkaart of met die hele pc?

Misschien dat die radeonkaart f-upped is, probeer dan eens te testen met een andere videokaart.

Misschien dat een bios instelling beroerd staat, laadt de default anders eens. Mocht dat niet baten, Test verdere hardware dan eens:

Geheugen, proc, andere pci kaarten misschien. Mocht dat niet baten dan zou ik me beroepen op de garantie.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
nee , eigenlijk nog nooit zware problemen gehad behalve dit dan(en dan 3dmark2001 punte laag zijn voor zon specs :p)

btw : ik zit nu op de PC die normaal gezien niet gaat :| ik snap er niets van , ik start hem op om te zien of er verandering was in gekomen en ie werkt perfect atm..
de laatste keer dat ie goed ging en dan crashte is wnr ik er een dvd instak , kan er niets mee te make hebbe wss ?

Verwijderd

Topicstarter
Ok..
gisteren is mijn pc weer gecrasht(weer alles freezed)

het blijt dus dat de software dat ik gekocht heb(om dvd's te copiëren) illegaal is sinds 27 februari (heb dit paar dage geleden gekocht in grootwarenhuis) , ik moest me online registreren en mayB eeft da er iets mee te make
want ik wou c&c generals starte (da een vriend voor mij eeft gecopieerd) en toen crashte men pc weer..
ik weet echt niet wat te doen :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 18:40 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 18:30:
Ok..
gisteren is mijn pc weer gecrasht(weer alles freezed)

het blijt dus dat de software dat ik gekocht heb(om dvd's te copiëren) illegaal is sinds 27 februari (heb dit paar dage geleden gekocht in grootwarenhuis) , ik moest me online registreren en mayB eeft da er iets mee te make
want ik wou c&c generals starte (da een vriend voor mij eeft gecopieerd) en toen crashte men pc weer..
ik weet echt niet wat te doen :|
Formatje C ?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb hetzelfde probleem gehad, op de raarste tijdstippen liep ie vast. Toen bleek na een hele lange tijd dat de koeling het half deed. Soms wel soms niet. Dus zodra die het niet doet en het wordt warm in die kast blokkeert/freezed de pc zichzelf om verdere schade te voorkomen

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kan ik zien dat het wel degelijk de koeler is ?
want heb niets om de temps te zien ofzo

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
je kunt de temps bekijken met een programmatje zoals speedfan

edit : ff opnieuw installeren bied hier denk ik wel de oplossing

[ Voor 37% gewijzigd door PilatuS op 08-03-2004 21:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
das dan juist toevallig dat ie freezed wnr ik een gecopiëerd spel open ?

bij welke temp word het gevaarlijk ?

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Die temperaturen kan je vinden op de site van je processorfabrikant.

Naar mijn ervaringen is alles boven de 75 al niet helemaal flex voor je systeem.

Verwijderd

Topicstarter
k ligt dus niet aan de cooler

de carrefour heeft mij illegale software verkocht en sindsdien is mijn pc echt fucked

opt moment kan ik niet in 'mijn computer" , kan geen dvd's bekijke of ie crasht weer , kan mijn spel c&c generals niet starte , etc

enigste oplossing c: format ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:46:
enigste oplossing c: format ?
format c: ;)

Verwijderd

Topicstarter
geen onnuttige replies danku
Pagina: 1