Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 07:58
Ik denk er aan een finger pointer of finger trackbal te kopen als muis bij m'n notebook. (een soort ring die om je vinger schuift en waaraan een trackballetje of een soort muisje zit, je hebt dus geen tafel oid nodig om te muizen)
Ik kan echter helemaal geen info over deze apparaatjes vinden. Is hier iemand die weet of zo'n device lekker "muist"?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Afbeeldingslocatie: http://store3.yimg.com/I/trianglecables-site_1780_24473044
meer info

Je bedoelt zoiets ?

Zijn vaak te koop op computer beurzen. Ik heb er een maar gebruik hem eigenlijk alleen voor presentaties, nog nooit aan gedacht om hem voor gewoon muizen te gebruiken. Lijkt me ook niet echt handig.
Ik gebruik zelf altijd mijn touchpad op mijn notebook, alleen bij sommige stomme flash spelletjes mis ik een muis voor de rest eigenlijk niet.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 23:10
Laatst was ik bij de mediamarkt er daar hadden ze ook finger trackbal's te liggen. Vaak hebben ze die trackbal's wel us te liggen bij de pc in de bibliotheek, ook in dierentuin'en bij de pc's liggen ze wel us moet je daar maar even gaan uittesten 8)7

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 17:09
Ik had 2 jaren terug zo'n muis gekocht voor 40 gulden. Het leek mij in de eerste instantie een handige muis te zijn, en dat was het ook, totdat het (erg snel) vies werd en ik mijn muis niet lekker navigeren. Dit leidde bij mij tot zo'n irritatie dat ik em tegen de muur smeet....