Toon posts:

Bekende ATI FPS Drop bij steam

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja... zoals de titel zegt :/

Ik heb op steam forums gekeken maar ik snap er eerlijk gezegt nix van, ben op het moment een beetje lui want ik kreeg eerst mijn nieuwe Hercules Radeon 9800XT niet aan de praat. Het is me nu eindelijk gelukt dus heeft iemand enig idee wat ik nou precies moet doen om steam te kunne draaien met een hoge fps?

- Download links ofzow?
- Of welke dinge ik moet downloade?

Dankjewel voor je moeite want ik ben op het moment lui! mijn excuses daarvoor |:(

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Voor zover ik weet zijn er geeen problemen met Ati en steam (ik zelf heb 9500pro, en speel veel cs).
Je moet gewoon even de nieuwste drivers halen bij www.ati.com, en zorgen dat AA (anti aliasing) uitstaat bij geavanceerd in je beeldscherminstellingen.
Want als AA aanstaat haal je meestal niet meer dan 60.

Je kan high FPS models halen op www.clanbase.com, echt veel scheelt et niet, en dat zou ook niet nodig moeten zijn met een Radeon 9800XT.

Verder maakt de Reso natuurlijk ook beetje uit, weet niet waar die op staat..

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Verwijderd

Topicstarter
oke ik zal het proberen iig thx! :)

Verwijderd

lees dit eens door:

http://forum.counter-strike.nl/showthread.php?t=1668

ook moet je ff in je console intypen: fpsmax 100

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 00:36 ]

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

lui zijn is (imho) niet echt een excuus om google/search vragen te gaan posten...
neem een redbull/golden power en get of your ass! ;)

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

intuliegend schreef op 07 maart 2004 @ 00:35:
lui zijn is (imho) niet echt een excuus om google/search vragen te gaan posten...
neem een redbull/golden power en get of your ass! ;)
Hij is nog maar 15 en moet nog veel leren van de grote mensen wereld.

Verwijderd

Hier moet je toch een heel eind mee komen.

Slechte eigenschap voor een nieuwe user om gelijk 'lui' te zijn. We zijn immers hier geen helpdesk. Gewoon zelf eerst even moeite doen, dan pas een topic openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.