[w2kas] no more connections can be made

Pagina: 1
Acties:

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Heb een w2k as draaien. AD draait en op zich ziet alles er goed uit.

Toch zit er ergens iets fout. Kan zonder problemen inloggen met een een w2k pro client. mappings worden gemaakt. probleem doet zich echter voor als ik naar de server toe brows. Dan kan het na een tijdje voorkomen dat ik de melding krijg

"no more connections can be made to this remote computer at this time because there are already as many connections as the computer can accept."

geef ik de w2k pro pc een herstart dan is er geen enkel probleem en brows ik er zo naar toe. Na een tijdje steekt het zich echter weer de kop op.
- probleem doet zich ook voor als ik ik geen gebruik maak van mappings
- heb server opnieuw geinstalleerd, (ORIGINELE cd's met ori serial key) licentie per server gekozen en licentie per seat gekozen, maakt geen verschil. ( aangegeven dat er 9999 licenties aanwezig waren voor elke mogelijke optie.
- met of zonder ad maakt geen verschil.

wat me wel opviel was dat de bij install gekozen licentie veranderd zodra ad wordt gebruikt

heeft iemand hier ervaring mee ?

dacht eerst dat het een demo versie was, de select cd die ik gebruikte maar dit gebeurt dus ook bij de cd die GEEn select en 100% GEEN demo versie is.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Je moet ook geen licenties aangeven maar voor optie kiezen "per device" dus de client moet een licentie hebben. Hiermee voorkom je dat je out of licenses runt wat bij jou nu het geval is. Mocht het moeten vanwege bedrijf dan zul je in je licenses moeten kijken.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you