Toon posts:

Verschil tussen een + en een - min dvd brander

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mensen,

Ik hoor via veel kanten andere gevallen en weet het nu even niet meer.

Ik wil graag een dvd-writer kopen en wil hiermee dvd's gaan branden, software etc verder geen probleem maar wat is het verschil als ik bijv.

1. Koop een + writer , dus nu wel of geen beeld en/of geluid ??
2. Koop een - writer , dus nu wel of geen beeld en/of geluid ??

3. Of een + en een - brander aanschaffen dat die zowel beeld en geluid kan branden of kan dat ook met een andere ??

En welk type is het beste want overal staat weer iets anders ??

Greetz,

Londeman

p.s. hoelang duur dat fikken van een dvd ?? })

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
+/- brander sowieso, is er uberhaubt nog enkel te krijgen
8speed is geloof ik minuut of 10 (nu eerst nog media dat om de hoek te verkrijgen is)

Verwijderd

Vierkant228 schreef op 06 maart 2004 @ 23:05:
+/- brander sowieso, is er uberhaubt nog enkel te krijgen
8speed is geloof ik minuut of 10 (nu eerst nog media dat om de hoek te verkrijgen is)
Nee, + of - branders zijn nog steeds te krijgen hoor, alleen steeds moeilijker ;) . Je moet gewoon een +/- brandertje op de kop tikken, en eidn dit jaar of eerder een dual layer dvd bakker kopen of je moet even wachten 8)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Redelijk simpel vraagje lijkt me ,maar hier is dan het antwoord

- of + maakt weinig uit, het gaat vooral om een miniscule verschillende manier van schrijven, maar voor de rest zijn ze 100% compatible, + daartegen is wel fout bestendiger..

Je kan hierop alles branden, maar het moet zich natuurlijk wel aan standaard indelingen voldoen, zo zal je als je een DVD videobrand.. het als DVD video moeten branden..software regelt dat allemaal!

En hoe snel branden ze, een VOLLE dvd..dus 4,3 GB.. ongeveer een uur op 1x speed, half uur op 2x speed, 15 minuten op 4x speed...20 minuten op 2,4x speed. Ongeveer he...

Een dvd brander is erg handig moet ik zeggen ...maar je moet opletten dat je redelijk goede media hebt en een aardige brander.

There is no place like ::1

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Dat van wel/geen beeld en geluid vat ik niet helemaal. Denk dat je dit bedoelt:
Je wil dvd's gaan branden die je kan afspelen op je dvd-speler/home-cinema. Dan moet je ff zien of je dvd-speler alleen dvd+ of dvd- ondersteunt. Dvd's die je in de winkel koopt zijn geloof ik dvd-

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Westereen schreef op 07 maart 2004 @ 20:24:
Dat van wel/geen beeld en geluid vat ik niet helemaal. Denk dat je dit bedoelt:
Je wil dvd's gaan branden die je kan afspelen op je dvd-speler/home-cinema. Dan moet je ff zien of je dvd-speler alleen dvd+ of dvd- ondersteunt. Dvd's die je in de winkel koopt zijn geloof ik dvd-
Nee man, in de winkel koop je DVD's :+ Geen dvd- of dvd+ ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 23:00:
1. Koop een + writer , dus nu wel of geen beeld en/of geluid ??
2. Koop een - writer , dus nu wel of geen beeld en/of geluid ??
Data = data, het maakt écht to-taal niet uit of je het op een DVD+, DVD-, CD, floppy, tape, harddisk, flashdrive, etc.. zet. Het zijn allemaal gewoon enen en nullen :) Of je beeld/geluid krijgt hangt puur van de speler af B)

Loos topic, dicht dus.

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 07-03-2004 20:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.