OK ik heb zo'n 2000 euro te besteden, wil het liefst rond de 1500 uitkomen zodat ik nog ruimte over heb voor een printer etc.
Welke notebook kan ik het beste kopen als ik 3 dingen wil doen
- muziek produceren (logic, fruity loops en wavelab)
- flyers en posters wil ontwerpen (photoshop, adobe illu, etc)
- internet, mail, excell, word : gewoon bedrijfsvoering dus..
De 2 beste die IK heb kunnen ontdekken waren de Fujitsu Siemens Lifebook en de Dell Inspiron 8600 Value..
iemand betere ideeen?
Ik neem aan dat een minimale 512Mb memory wel aan de orde is en een Centrino processor?
een DVD brander is niet echt nodig, maar wel grappig.. een CDr heb ik wel graag omdat ik vaak demos brand.. Verder merk ik met mijn huidige Jewel Notebook dat ie snel overhit raakt en dan hangt mijn logic of fruity loops..
PCMCIA is wel nodig voor mijn geluidskaart en USB natuurlijk voor mijn usb-midi-keyboard, muis etc.
Ook kijk ik wel eens een dvdtje dus geen shared memory!
Nou ik reken op intelligente antwoorden want ze zullen bepalden zijn voor mijn keuze!
Welke notebook kan ik het beste kopen als ik 3 dingen wil doen
- muziek produceren (logic, fruity loops en wavelab)
- flyers en posters wil ontwerpen (photoshop, adobe illu, etc)
- internet, mail, excell, word : gewoon bedrijfsvoering dus..
De 2 beste die IK heb kunnen ontdekken waren de Fujitsu Siemens Lifebook en de Dell Inspiron 8600 Value..
iemand betere ideeen?
Ik neem aan dat een minimale 512Mb memory wel aan de orde is en een Centrino processor?
een DVD brander is niet echt nodig, maar wel grappig.. een CDr heb ik wel graag omdat ik vaak demos brand.. Verder merk ik met mijn huidige Jewel Notebook dat ie snel overhit raakt en dan hangt mijn logic of fruity loops..
PCMCIA is wel nodig voor mijn geluidskaart en USB natuurlijk voor mijn usb-midi-keyboard, muis etc.
Ook kijk ik wel eens een dvdtje dus geen shared memory!
Nou ik reken op intelligente antwoorden want ze zullen bepalden zijn voor mijn keuze!