Toon posts:

win xp

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:'( Ik heb een 2de pc aangeschaft een hp met 1,2 ghz
256 mb 10 gig harde schijf.
xp geinstalleerd. maar alles wat ik opstart voor al al ik meerdere sites open wil hebben is een mijl op 7. Terwijl mn ouwe pc minder ghz heeft daat zit verder hetzelfde op en alle benodigde software zoals office foto programma,s e.d.
we draaien met adsl 512 kb.
maar krijg het niet voorelkaar dat deze normaal start vervolgens als ik programma's open heb loopt ie vast en geeft ie het verhaal iexplore reageert niet.
Hoe kan ik dit oplossen.

Zeeheksje :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

zeeheksje, welkom op GoT enzo ;)

We hebben op got een aantal richtlijnen opgesteld war een topic aan moet voldoen - toen jij je toenet registreerde op GoT heb je deze aandachtig doorgelezen, en ben je ermee akkoord gegaan.

De 3 meest belangrijke punten zijn:
  • Toon initiatief - laat zien wat je al geprobeerd hebt, en hoe en wat je al gezocht hebt :)
  • Kies een goede topic titel die je probleem duidelijk en helder beschrijft. In Windows Operated Systems hebben we nog de specifieke eis dat je topic titel tussen vierkante haakjes moet staan.
  • Beschrijf je probleem helder en duidelijk. Probeer je verhaal in volle zinnen te schrijven die iedereen verstaat (beeld je in dat er een 10,000 man je verhaal mogelijk kunnen lezen en probeer het begrijpbaar te maken). Gebruik geen regio specifieke gezegdes en dergelijke
Op dit moment is je topic in zulke staat, dat we er echt helemaal niets mee kunnen. Ik snap het namelijk niet, en dan hebben we er niet zo veel aan.

Dit topic gaat dan ook dicht :)

Dit topic is gesloten.