Quote van nu.nl :
Jaja, ik weet dat we niet in Amerika leven, maar je kan erop wachten dat iets of iemand gaat roepen dat het ook in Nederland illegaal is.
Ik weet niet hoe de wet via internet in elkaar zit, maar betekent dat dat submits zoals deze niet geheel legaal meer zijn?Een New Yorkse rechter heeft het softwarebedrijf 321 Studios verboden een programma te verkopen waardoor consumenten DVD’s konden kopiëren. Volgens de rechter is het bedrijf in overtreding van de Digital Millennium Copyright Act (DMCA). Dat meldt de BBC op haar website.
Het programma, DVD X Copy, omzeilt de beschermingscodes tegen het kopiëren van de DVD. Volgens het bedrijf is het programma ontworpen zodat eigenaars van DVD’s een back-up kunnen maken. Volgens de Amerikaanse filmliga, Motion Picture Association of America (MPAA), vergrootte het programma de enorme problemen met illegaal kopiëren waar zij mee geconfronteerd wordt.
Jaja, ik weet dat we niet in Amerika leven, maar je kan erop wachten dat iets of iemand gaat roepen dat het ook in Nederland illegaal is.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||