[XP]Geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb wat spullen over en weer gezet in een systeem van mij, doordat eentje nog niet compleet was. Nu heb ik alles weer terug gezet (dat van belang is dan), maar krijg nu ineens geen beeld meer.

Hij laad normaal (beetje trager als dat ik gewend ben, maar daar is altijd wat aan te doen), ik zie ook de WinXP laadbalk. Daarna is het niets meer. Krijg ik alleen zwart. Als ik de computer opstart in safe-mode krijg ik wel weer gewoon beeld, maar daarin kan ik geen netwerk verbinding maken.

Het is namelijk de bedoeling dat ik een verbinding maak met m'n zojuist geinstalleerde router waardoor ik alle nodige bestanden kan downloaden in de hoofdcomputer en de computer waar ik het over heb leeg kan halen. Het is teveel data om op cd's te schrijven dus dat is geen optie.

Is er een manier waarop ik of wel weer gewoon beeld kan krijgen in de standaard modus, of dat ik een netwerkverbinding kan maken in safe-mode. Mijn netwerk kaart lijkt namelijk uitgeschakeld in safe-mode en er zijn ook geen opties voor netwerk-verbinding maken in het configscherm netwerkverbindingen.

Ik heb al systeemherstel geprobeerd naar een eerder punt, maar dat mocht niet baten.

Thnx voor de hulp alvast

telefoontoestel

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Heb je de windows schijf op een andere pc laten booten? Dat kan ik niet helemaal uit je vraag opmaken.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ja, daar was wel een poging toe. Die mislukte uiteraard. Kan dat ermee te maken hebben dan (videokaart was wel gelijk, maar dat was zo'n beetje het enige)

telefoontoestel

• Makusu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-03 14:28
Bij een vriend van mij kon ik met XP prof gewoon inloggen in windows met netwerkverbing, was een keuzemenu met veilige modus met netwerkverbinding, zonder netwerkverbinding enz. Misschien bij jou ook of heb je win XP home?

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik draai op Prof. Ik heb alleen die mogelijkheden niet. De complete TCP/IP wordt niet geladen samen met de netwerk kaart en nog een aantal dingen. Ik probeer er nu maar een installatie overheen te draaien. Mss dat dat helpt. Dan kan ik eventueel een netwerk verbinding aangaan, zodat ik de bestanden kan overzetten. Daarna mag de hele zooi van mij leeg.

Ik laat wel horen hoe ver ik kom.

telefoontoestel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zou ook kunnen overwegen met Knoppix een backup van je data te maken.

Verder wil jouw symptoom nog wel eens op te lossen zijn door in de device manager (als je in safe mode geboot bent) gewoon alles te verwijderen - uiteraard heb je op dat moment ook het risico dat er niets meer werkt - dus pas er een beetje mee op :)
Pagina: 1