Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Crew-feature] Active-Topicreports

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[rml]Grrrrrene typte in in "[ Serieus] Kan het soms iets minder nutte..."[/rml] dat een topic in SM de voorkeur had, omdat die in de Active Topics opgenomen worden.

Nu was ik, zoals jullie al weten, bezig met een Delphi-programma waarmee een mod een of meerdere fora kon selecteren waarbij er vervolgens in de gaten gehouden werd of er een TR is of niet, alleen dat staat op een laag pitje qua prio (studie etc).

Nu leek het mij misschien wel überhandig voor de mods om een Active-Topicreports te hebben, zoals Active Topics. Ofcourse zou het ook mogelijk moeten zijn bij de prefs (komt er bijvoorbeeld een categorie bij als blijkt dat die ReactID modrechten heeft) bepaalde fora te selecteren etc :)

't Is vast een bende programmeer-werk, dus denk ook niet dat het in 1.9.3 of 1.10.1 ofzo zou moeten komen, maar pas in 2.0.0 oid :) Mochten jullie het een idee vinden ofcourse :)

Verwijderd

Er moet gewoon een aanduiding komen van een topic report in de active topics lijst. Dat lost het hele 'probleem' toch ook op?

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 20:27:
Er moet gewoon een aanduiding komen van een topic report in de active topics lijst. Dat lost het hele 'probleem' toch ook op?
Nee, niet helemaal, want topics staan niet altijd in active topics als er een TR gepost wordt ;)

Of een topic zou voor mods in de AT's gekicked moeten worden, maar voor normale users niet... Blabla.. Ben je verder van huis denk ik :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dat gaat niet lukken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ben ik nou zo ouderwets dat ik het niet logisch vind voor een mod om alleen via de AT te surfen over GoT :?
Verder denk ik dat je streven nobel is, maar zolang je niet mod bent op een React forum, de ontwikkeling nogal langzaam zal gaan, om het maar heel voorzichtig uit te drukken ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Osiris
  • Niet online
Misschien een ander idee / aanvulling op het bovenstaande:

Een Topic-Report-Queue. :)

Een soort Active-Topicreports dus, alleen iets anders.

TR's krijgen een flag mee of hij gelezen/behandeld is of niet (simpele boolean, lijkt me niet zo erg moeilijk aan te passen gezien de vorige DB-aanpassing ook relatief snel ging). Een mod kan vervolgens naar de TR-queue surfen om te zien of er nog onbehandelde TR's zijn.

Op zich hetzelfde, maar iets uitgebreider :) (misschien ook iets onmogelijker)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wat chem al zegt, het schijn technisch niet mogelijk te zijn i.v.m. left joins die MySQL niet aan kan :)

(uit mijn hoofd)

Idee van Osiris vind ik wel een mooie, maar vraag me af of het kan. Is het niet mogelijk om alle TR's van een forum uit de tabel te vissen en dan met de rechten te controleren of iemand dit overzicht bij actieve topics mag zien? Of gaat hier hetzelfde op en is het technisch niet mogelijk?

[ Voor 31% gewijzigd door We Are Borg op 06-03-2004 22:15 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als mede reactforum-admin ga ik even van dit topic op GoT misbruik maken :)

Van de week stond er ook een andere oplossing in LA door iemand van de GoTcrew. Doe gewoon geen rechtencontrole en laat iedereen gewoon zien dat er topicreports zijn bij een bepaald topic.

Het enige wat weergegeven wordt in AT is dan dat een topic reports heeft. En verder niks, dus ook niet het aantal.
Ok de users zien dan dat er gereport is, maar verder weten ze niks en kunnen ze niks. Qua serverbelasting lijkt me dat niet bezwaarlijk omdat de rechtencontrole dan achterwege kan blijven, en de AT surfende mod kan sneller anticiperen.

post gevonden:
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 02:08:
Persoonlijk vind ik het een gemis dat de TopicReports niet zichtbaar zijn in de ActiveTopics-list. Nu had ik begrepen (oa door dit topic: [rml][ FEAT] TR bij active topics[/rml]) dat het uitvoeren van deze functie teveel load zou geven, of teveel voor omgebouwd moet worden.

Nu ik daar zo over terugdenk, is het dan niet gewoon mogelijk om alleen zichtbaar te maken dát er een TR is? (en dan bedoel ik zonder rechtencheck, gewoon voor iedere ingelogde user). De inhoud etc blijft dan gewoon besloten en alleen toegankelijk voor gerechtigden vanuit het topic zelf, zoals nu ook al is.
Imo hef je daarmee een aantal gebreken voor zowel mods als gebruikers op.

[ Voor 40% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-04-2004 13:30 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

no-go dus ....

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.