Inhoud frontpage wordt 9 van de 10 keer niet weergeven

Pagina: 1
Acties:

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16
Ik heb de afgelopen weken het vage verschijnsel dat de menu's en trackers en afbeeldingen op de frontpage wel werken maar de nieuwsheadlines etc niet worden weergeven.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~l.goedhart1/tweakers.JPG

Ik heb dit de laatste tijd 9 op de 10 keer en zelfs na paar keer refreshen gaat het nog niet meteen weg.

Ook af en toe een cant connect error. (gewoon de errorpagina van windows dus niet een van tweakers.net)

Glitches in de database? Kan de load niet altijd aan? of iets anders?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
Ik moet zeggen dat ik dit nooit heb.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Ikzelf heb nergens last van (gehad), heb je zelf al wat grovere maatregelen getroffen? Bijvoorbeeld een harde refresh (CTRL + F5), cache leeggooien, andere browser proberen, enzovoort :)

The devil is in the details.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Naast de tips van December, kijk ook eens of je geen agressieve virusscanner hebt die het nodig vindt om de javascripts van websites te controleren (Norton Internet Security had die neiging geloof ik) :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En wat zien wij daar linksonderin je IE-venster staan? *tromgeroffel* Een JS-errormelding. Er gaat dus wat mis met je javascripts, dus de kans is behoorlijk groot dat dit opgelost is als je even Ctrl+F5 doet. Bij ons zijn in ieder geval geen problemen, aangezien jij dan niet de enige zou zijn die er last van zou hebben ;) . Enne, voor wat betreft die serverload, dat gaat prima en daar hebben we op dit moment geen grote problemen zitten :) .

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 23:16
Vreemd

Ik heb geen virusscanner
Uiteraard probeer ik elke keer cntrl+F5

Dus zie niet echt waar het probleem kan liggen aan mijn kant.

Maar nu doet de frontpage nadat ie eenmaal een keer volledig helemala geladen is het wel weer elke keer. Maar misschien als ik later vanavond of morgen weer naar tweakers.net surf dat het dan weer mis gaat

Maar goed. Ik ben dus iig de enige.
Ik dacht ik meld het ff.. voor het geval dat ik niet de enige ben maar dat niemand het melde.

• Steve
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Als je het nog eens hebt kan je in ieder geval eens dubbelklikken op het icoontje van de JS-error, en noteren waar de fout optreedt.

• Harm
  • Niet online
Jupiler schreef op 06 maart 2004 @ 21:46:
Als je het nog eens hebt kan je in ieder geval eens dubbelklikken op het icoontje van de JS-error, en noteren waar de fout optreedt.
Ja, maar dat is een IE-foutmelding en daar heb je dus erg weinig tot niets aan :P .

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

crisp

Devver

Pixelated

wanneer gaat de FP dan eens afstappen van JS-gegenereerde mark-up? Naast dat het me een behoorlijke klus lijkt om dat te onderhouden is er met HTTP-compressie geen enkele reden meer om het zo te doen...

Intentionally left blank

• Harm
  • Niet online
Femme heeft een paar dagen terug in A61 zich laten ontvallen dat hij over een jaar een vernieuwend en vooruitstrevend design voor T.net af wil hebben. Dus wie weet dat het dan wordt meegenomen :) .

[ Voor 2% gewijzigd door Harm op 06-03-2004 23:06 . Reden: BTW ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

crisp

Devver

Pixelated

Harm schreef op 06 maart 2004 @ 23:05:
Femme heeft een paar dagen terug in A61 zich laten ontvallen dat hij over een jaar een vernieuwend en vooruitstrevend design voor T.net af wil hebben. Dus wie weet dat het dan wordt meegenomen :) .
Het is dat ik nu te druk ben met de nieuwe GoT layout, maar als dat af is heeft Femme in ieder geval een mooie richtlijn ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1