Toon posts:

Menubalk

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik zit met een probleem
als je net windows xp opnieuw hebt geinstalleerd.. zie je onderaan je taakbalk een soort van toetsenbordje.... ik heb die functie toen weggeklikt maar wil het graag weer terug kan dit.. en zo ja hoe>>

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

rechter muisknop, taalkbalken, taalbalk?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil wel een screenshot hier invoegen van wat ik bedoel.. maare hoe voeg ik een screenshot toe? >:)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:27
We weten wat je bedoelt en aangezien dat toetsenbordje verdwenen is hebben we ook vrij weinig aan een screenshot ;)

Maar aangezien het toch wel handig als je het weet: plaatje ergens uploaden (bijvoorbeeld bij TheForumIsDown), de URL die je daarvan hebt hier tussen [norml][img][/][/] zetten en klaar is Kees :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
:/ O+ Bespaar me je hatelijken antwoorden!! :)

weten jullie hoe ik dat toetsenbordje terug kan krijgen?? ja of nee???

B)

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-04 16:52
Maar volgens mij heeft symsonic al het antwoord gegeven? Anders kan je het ook nog instellen via configuratiescherm->landinstellingen->tabblad "talen"->details->taalbalk.

Gek, ik kom er net achter dat ik dat "toetsenbordje" ook niet meer te zien kan krijgen en het taalbalk knopje bij "landinstellingen" is grijs. :?

offtopic:
typo: het is hartelijke geen hatelijke :P

[ Voor 54% gewijzigd door Spits op 06-03-2004 20:33 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kuiper87 - ik ga je topic sluiten.

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen - je bent hiermee akkoord gegaan toen je je registreerde op GoT - kort samengevat:
  • Geef aan wat je zelf al geprobeerd hebt - (laat bv. zien wat je al geprobeerd hebt, waar je al op gezocht hebt).
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. Bovendien is het in Windows Operated Systems verplicht om je OS tussen vierkante haakjes te zetten (zie de Windows Operated Systems Policy)
  • Geef een duidelijk en net verhaal waar we uit kunnen verhalen watje bedoelt
Ik snap je laatste post ook niet zo - je komt nogal onvriendelijk over :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.