online gamen, telkens verbindings problemen

Pagina: 1
Acties:

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:59
Ik heb nu ongeveer 2 weken internet van demon (8/1 mbit) maar als ik online game valt de verbinding elke 4-5 min een paar seconden weg. Ik heb de modem geflash naar de nieuwste versie en ik heb verschillende gameservers geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Mijn ping is goed (meestal rond de 20 ms) en het maakt ook geen verschil wat voor game ik speel(counterstrike, battlefield ect allemaal geprobeerd).

Ik heb de search en google gebruikt en ik heb verschillende poorten open gezet maar dat helpt ook niet. Aan mij pc ligt het ook niet want mij broertje heeft hetzelfde probleem.

gegevens:
demon 8/1 mbit
smc SMC2804WBR router

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je hier ook last van als je grote bestanden downloadt (waarbij de download dus langer duurt dan 4/5 minuten)? En weet je zeker dat je modem goed werkt?

Want anders kan het alleen nog maar je verbinding zelf zijn en moet je dus bij Demon zijn, die moeten het probleem dan verhelpen :)

The devil is in the details.

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:59
Ik had al een mailtje naar demon gestuurd en die mailden dat ik mijn poorten open moest doen wat ik dus heb gedaan(lijkt mij niet het probleem aangezien ik dan tog helemaal niet op de server zou kunnen komen?). Het downloaden werkt perfect(ook van nieuwsgroepen, al is dat een "beetje" langzaam) met gemiddeld boven de 650 kb/s.