Toon posts:

display cd speler stuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb had m'n cd speler (Philips cdc 775) nog maar 6 maanden en toen ik terugkwam van een reisje wilde de display niet meer werken. CDs speelt ie nog maar het is toch knap lastig dat ik de nummers niet meer kan aflezen!

ik heb hem al opengevezen maar der zit nerges een kabeltje los ofzo
iemand reeds meegemaakt? kan dat, dat het het na 6 maanden reeds begeeft, wat kost mij een reparatie

*ik heb geen garantie op dat machien

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

hoezo heb je geen garantie, philips geeft toch altijd garantie, ook al kan je geen garantie claimen bij je verkoper??

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ook geen fabrieksgarantie? Vraag me af hoe je aan dat ding komt dan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem via het werk van men pappie aangekocht, zonder BTW en aan fabrieksprijs dus ...
kan ik alsnog m'n garantie claimen (dus zonder factuur?)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 18:08 ]

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ja ik geloof dat je met elk philips product recht op garantie heb, zal vast ook wel in de wet staan, tenslotte zij hebben iets gemaakt, en als jij hem via ene winkel koopt levert die de garantie(via philips mischien),
logitech bijv: crediteert voor elk kapot apparaat dat een winkel aanneemt een nieuwe, je krijgt dus gelijk een nieuwe mee en de winkel krijgt dan een gratis nieuwe toegestuurd,

kortom ff philips bellen/mailen

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

[audiofiele grap]
Niet laten maken! Zonder klinkt ie beter! B) .
[/audiofiele grap]

Zonder gein: Ik zou bij de verkoper de garantie claimen. Die heb je zeker. Nadeel is, je bent hem even kwijt. Misschien krijg je een leenapparaat, maar dat is afhankelijk waar je hem hebt gekocht (HiFiwinkel of dozenschuiver ;) ).

Music Addicted

Verwijderd

Topicstarter
Boekster schreef op 06 maart 2004 @ 18:16:
[audiofiele grap]
Niet laten maken! Zonder klinkt ie beter! B) .
[/audiofiele grap]

Zonder gein: Ik zou bij de verkoper de garantie claimen. Die heb je zeker. Nadeel is, je bent hem even kwijt. Misschien krijg je een leenapparaat, maar dat is afhankelijk waar je hem hebt gekocht (HiFiwinkel of dozenschuiver ;) ).
papa heeft de speler via zijn oud bedrijf (werkt nu ergens anders) en dit was zonder btw, daar heeft hij dus ook geen factuur van. ik kan niet bij dat oud bedrijf gaan claimen en ik heb geen factuur dus ik dacht dat ik nergens kon claimen.
Ik zal morge vroeg is naar de helpdesk van Philips bellen hé

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-04 17:18

Boekster

Naimoholic

Sorry, had jouw reply (van de TS notabene B) ) niet gelezen! Dan inderdaad via Philips gaan proberen :) . Denk niet dat ze erg moeilijk zullen doen :) .

Music Addicted

Verwijderd

Bij Philips kunnen ze wel aan het serienummer zien wanneer het ding uit de fabriek is gerold... je weet dan meteen of er nog garantie op zit.
Wanneer dat dan zo is repareren ze em wel voor je.

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 15:08

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

Vroeger zat er hier in eindhoven zo'n servicepunt van philips waar je aan kon kloppen, ik weet niet of dat nog steeds bestaat of al weg is bezuinigd, maar ik kan me nog wel herinneren dat mijn eerste discman net buiten de garantie periode voor materiaal kosten is gerepareerd daar, was iets van 4 gulden ofzo. Hopelijk voor jouw biedt de klantenservice van philips een goede oplossing.

Are you following me, Are you following me?

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Philips is over t algemeen erg relaxt, daarom heb ik ook me dvd recorder van philips gekocht, naja niet dat de andere geen goeie service zouden kunnen hebben hoor, maar recorder is toch bijna 600 euri...
Pagina: 1