Toon posts:

[5.1] geluid houdt opeens op?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke ker als ik mijn computer opnieuw opstart en mijn muziek aanzet is het na 15 seconden ongeveer stil. Foobar2000 (mijn mp3 prog) weigert zelfs een bestand af te spelen. Ook mis ik het sub-woofer geluid, als ik de stekker daarvan omdraai achterin mijn versterker dan mis ik weer het geluid van de front boxjes, de rear boxen heb ik nog nooit gehoord.

Ik heb alle connecties nagekeken en de laatste drivers geinstalleerd maar hij blijft kloten.

Ik draai windows XP en ik gebruik de Trust 4000p 5.1 home theater set + de Trust 511 5.1 sound expert surround geluidskaart.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

heb je al een ander programma gebruikt om te kijke of het daarmee te maken heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Bij andere proggies heb ik hetzelfde probleem, ik heb wel geluid maar 15 seconden (in die buurt) nadat windows geboot is houdt het op.

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Stekkertjes mischien rot?

Verwijderd

Topicstarter
Ding heb ik vanmiddag gekregen, gloednieuw in doos, lijkt me sterk dat de stekkers rot zijn. En ook al zou dat zo zijn, is het stom dat ze het de eerste 15 seconden wel doen...

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ja dat klopt, heb je al een iets oudere driver geprobeert, niet alleen de laatste?
Pagina: 1