Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Thermaltake HardCano 12 past niet in Cybercomkast?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Guys I need your help,

Dit is de situatie;

Gekocht, Medion PC MS6785

Specs zijn volgens mij nu even niet van toepassing omdat het puur gaat om de kast. Aan de voorkant zitten bovenaan twee rom-stations, daaronder een heel scala aan openingen voor memory stick etc en geluid, vervolgens een A-drive en tot slot de klep die je over a drive en geluidsingang kan schuiven.

Ik heb besteld ; Thermaltake HardCano 12 - HDD cooler & monitor
en krijg deze vanavond geleverd. Maar wat blijkt nou? Die Cybercomkast die om het Medion apparaat zit schijnt dus geen bays meer te hebben. Het is me aanvankelijk helemaal niet opgevallen maar ik kan dus die Thermaltake niet kwijt aan de voorkant.

Graag wil ik van iemand weten of dit correct is of dat er nog andere mogelijkheden zijn. Zou het zonde vinden om Thermaltake terug te sturen.

Groet,

Jippy28 :'(

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Als alle bays bezet zijn, dan kan ie 'r idd niet in. Of je brander, OF dvd-speler uithalen. Je kan ook een andere kast kopen, aangezien die Medion's vaak maar 225 á 250 watt voeding hebben voor alles... 't lukt bij mij netaan in een P4 2,53ghz met DVD+/-brander, DVD-rom, 120gb hdd en nog wat dingen

Verwijderd

Waarom bestel je een baybus als je geen ruimte meer vrijhebt dan? Bezint eer ge begint ;)

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Dr. Kiddo moet helaas hersenloosheidje constateren. Om dit bericht te verwerken krijgt u wat anti-depresiviaatjes en een fikse fles whiskey... Prettige dag verder!

Hoe dom kan je zijn... Een normaal mens weer wat in zijn PC zit, dus je had het al bij voorbaat kunnen weten

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Als je hem vanavond krijgt kun je best ff wachten en dan bekijken of je een probleem hebt. Het is niet de bedoeling dat je voor elk mogelijk probleem een topic op GoT opent.

Dit topic is gesloten.