Toon posts:

V600 eindelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou naar echt maanden en maanden gewacht te hebben !Het zou naar de zomer van 2003 zijn dat de v600 uitkwam en toen eind decemeber week 47 nee 49 ja begin januari word het hoor meneer ik hoor het ze nog zeggen bij Motorola.
Het is dus dat ik de telefoon echt wou want andere merken vliegen echt met modellen voor bij maar ja ik wou de v600 en nusinds donderdag 4 maart de dag dat ie binne kwam heb ik m dus ;)
Nou samen met mijn Palm Tungsten werkt het best leuk samen mijn telefoon nummers met bluetooth op en neer en fotos al valt de kwaliteit en de mogenlijk heden wel mee maar het is een teleffon en geen camera
Ik weet het zeker ik ben er heel erg blij mee hopen dat ie het lekker lang blijft doen!!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Heel leuk voor je hoor, in de HK is hier al een topic voor, en hier in I&T voegt dit weinig toe :)

Als je er echt blij mee bent maak je een (mini-) review, dan voegt het nog iets toe :)

[ Voor 33% gewijzigd door sdomburg op 06-03-2004 17:22 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Feli enzo, maareh... psst: Motorola V600

:)

GoT is een discussieforum, ik zie weinig discussiestof in jouw topic :) Lees ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Dit topic is gesloten.