Ik heb een groot probleem met mijn nieuwe 3com NIC in combinatie met mijn MSI KT6 DELTA FIS2R moederbord. De 3com is het type,
3Com 3CR990SVR95 PCI 10/100Mb met 3XP CPU en Wake on Lan
Wanneer ik de kaart in mijn pc steek wil deze niet meer booten, geen eens posten. Volgens de statusledjes van het mobo blijft hij hangen bij "early chipset initialization". Wanneer ik de kaart er weer uit haal is er niks aan de hand en boot mijn pc normaal. Het gekke is dat bij een oude pc (celly 633) geen probleem is, deze boot vrolijk en de netwerkkaart functioneert ook prima in windows.
Ik ben ten einde raad, heb al geprobeerd:
- wisselen van pci slot (alle sloten langs geweest)
- alle pci kaarten behalve de 3com eruit gehaald
- veel dingen in de bios geprobeerd (hij staat dus niet ingesteld als primary boot device of wat dan ook)
Wie heeft een oplossing?????? ZOU ERRUG DANKBAAR WEZE
3Com 3CR990SVR95 PCI 10/100Mb met 3XP CPU en Wake on Lan
Wanneer ik de kaart in mijn pc steek wil deze niet meer booten, geen eens posten. Volgens de statusledjes van het mobo blijft hij hangen bij "early chipset initialization". Wanneer ik de kaart er weer uit haal is er niks aan de hand en boot mijn pc normaal. Het gekke is dat bij een oude pc (celly 633) geen probleem is, deze boot vrolijk en de netwerkkaart functioneert ook prima in windows.
Ik ben ten einde raad, heb al geprobeerd:
- wisselen van pci slot (alle sloten langs geweest)
- alle pci kaarten behalve de 3com eruit gehaald
- veel dingen in de bios geprobeerd (hij staat dus niet ingesteld als primary boot device of wat dan ook)
Wie heeft een oplossing?????? ZOU ERRUG DANKBAAR WEZE