Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc
Verwijderd
ik hoop dat ik verteld heb wat je wilde weten, als verbeterd iemand anders mij wel
De snelste IDE halen nu 37 MB/sec, maar op master/slave zouden ze samen (theoretisch) 2x37 MB/sec halen. Dus net iets meer dan ATA-66.
Verder is ATA-100 gewoon de opvolger:
ATA-33 = 33 MB/sec
ATA-66 = 66 MB/sec
ATA-100 = 100 MB/sec
Heeft dus niet te maken met 100 MHz ofzo...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Echter het is nu niet echt nuttig tov ata 66 want dat halen de meeste hdd ook nooit.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Het kan nuttig zijn als data uit de cache wordt gehaald, dan kan de volledige bussnelheid benut worden....
Verwijderd
MiereneukerOp vrijdag 15 december 2000 18:46 schreef Zaadstra het volgende:
Nee, 100MB/s dus
Verwijderd
Hoe schrijf je megahertz ????
mhz / Mhz / mHz / MHz / MHZ / mHZ
Ik heb hier zwaar ruzie over gehad met een baas van mij.
Zo: MHzOp zaterdag 16 december 2000 14:49 schreef edwin73 het volgende:
He TEN
Hoe schrijf je megahertz ????
mhz / Mhz / mHz / MHz / MHZ / mHZ
Ik heb hier zwaar ruzie over gehad met een baas van mij.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Waarom? het is toch ook geen Km (kilometer)?Op zaterdag 16 december 2000 15:16 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Zo: MHz
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Strikt genoemen wel. Het wordt echter zo vaak (in de volksmond) gebruikt dat eigenlijk alle vormen wel worden goedgekeurd. met 'm' of 'M' en 'b' of 'B' ligt het wat anders; 'm' staat namelijk voor 'milli' 'M' voor 'mega', 'b' voor 'bit' en 'B' voor 'Byte'Waarom? het is toch ook geen Km (kilometer)?
Hier kan je dus niet zomaar alles goedkeuren want dat geeft verwarring.