Toon posts:

C&C Zero Hour en drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Geforce 2 grafische kaart, nu wilde ik laatst eens de demo van Call of duty uitproberen maar de drivers waren te oud. Ik heb gewoon de allernieuwste van de site gehaald en nix aan de hand: het spel draaide.

Wilde ik met de allernieuwste drivers C&C: ZH proberen dan zag ik geen textures op het speelveld.
Mijn vraag aan jullie is dan ook welke serie drivers van de Geforce2 moet ik hebben om zowel de wat oudere games en nieuwe goed te draaien? Of is er een ander foefje.

Alvast hartelijk dank voor de reply's

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
welke drivers gebruik je nu?
en gebruik je de nieuwste versie van ZH? (1.03)

TheS4ndm4n#1919

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 11:33

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

1.02 is nog steeds de laatste versie voor zover ik weet

Sometimes human's are...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt ZH 1.02 is de laatste update die er geweest is.

Ik ben nu weer terug bij de 5.1.2001.0

uitgebracht op 7/1/2001

Zijn er mensen die zowel bijvoorbeeld Call of duty en C&C: ZH kunnen spelen zonder de texture problemen?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Heb je DX9 al geïnstalleerd ?

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels DX9b geinstalleerd nu vraagt het spel nog om OpenGl waar kan ik dat vandaan halen? want de nieuwste drivers van nividea leiden er immers toe dat ik texture problemen krijg met ZH :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Dan moet je niet de nieuwste drivers van Nvidia gebruiken, simple as that. Op Guru3D.com kan je vrijwel alle oude(re) drivers vinden, zelf zou ik je aanraden om voor de 28.xx te gaan, die zijn volgens velen het beste geoptimaliseerd voor de Geforce 2 :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik heb een Geforce 2 grafische kaart
Ik heb mensen gehoord hier op GoT die met een 9700 pro deze game nog niet vloeiend konden spelen. (ff ter vergelijking). Maar dit is niet helemaal het geval bij jouw. Bij jouw zijn het de textures ipv dat ie schokt of niet vloeiend loopt.

Dit lijkt me idd een driver probleem.. Heb je bij andere games wel goede textures (liefste games met een beetje de zelfde sys eisen) ?? En heb je als je alleen Generals erop zet (zonder Zero) dit probleem ook? Heb gelezen dat mensen ook problemen met het videogebeuren kregen als ze de update deden. Niet voorheen.

Probeer is zonder en post hier is wat je zonder Zero ziet... :7

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 10:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
De 28.xx versie van December hebben helaas geen effect gehad. Ik vrees dat het gewoon een kwestie is van OF ZH spelen OF COD.

Ter visualisatie van het probleem heb ik maar eventjes een screenshotje gemaakt

http://picserver.org/view...TYHIDWDCC6M/picserver.GIF

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 23:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
^^^

klein schopje

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn GeForce FX 5600. Alles werkte perfect totdat ik de nieuwste nvidia drivers installeerde, toen had ik net als de TS geen textures meer op het speelveld 8)7

Oplossing: Donder je videokaart uit apparaatbeheer en installeer de vorige versie van de drivers, bij mij werkt het iig weer perfect :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 11:23:

Oplossing: Donder je videokaart uit apparaatbeheer en installeer de vorige versie van de drivers, bij mij werkt het iig weer perfect :*)
Doel jij dan ook op de 28.xx versie van December?
Pagina: 1