Bosch 909S, toch gekregen !!

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 20:00
Jaja, ik ben een van de gelukkige die toch de Bosch 909S gekregen hebben ipv de Motorola. Voor de mensen die het niet weten, je kon via Studiefinanciering en nog wat organisaties een Bosch bestellen voor 89 piek...
Nu wil ik deze alleen geunlocked hebben, is er toevallig iemand die dat hier kan (voor een niet al te grote prijs...:)) Liefst ook nog in de buurt van Eindhoven...

Dus iedereen die zo'n ding besteld heeft: je hebt KANS dat je een Bosch krijgt. Het is 1 op 3, er waren namelijk 60000 aanvragen voor 20000 Bosch toestellen, de rest hebben ze aangevuld met die lelijke Motorola's... Ik moet zeggen, die Bosch is best mooi, ik ga hem zelf niet gebruiken (zelf Nokia 7110), maar vooral die Blacklight is supervet !

Nouja, genoeg gelult !

Alvast bedankt...

Martijn

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 16:57

ko9

Ik heb vanmiddag nog maar eens gebeld en ze beloofden dat ik vor de kerst nog een telefoon zou hebben. En waarchijnlijk zoe dat die KUTMotorola worden :'( . (is het nou de V2288 of de T2288 :?)

Verwijderd

T2288 , ik heb m ook.

Is niet echt een apparaatje voor mij, denk dat ik hem aan mijn oma geef :?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-08 20:00
Niemand die dat ding kan unlocken? Ik heb al op verschillende sites gekeken, en daar kost het zo'n 75 piek, een beetje te veel van het goeie...

Verwijderd

Ik heb ook zo'n ding (voor 75 piek via het uitzendbureau). Het unlocken moet niet zo'n probleem zijn, ik heb al een proggie gevonden. Alleen nu nog een datakabel, wie weet waar je die dingen kunt vinden? ik weet wel een adresje, maar die kabel kost 50 piek en dat vind ik te duur voor 1 toestel.

• Kire
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:31
Ik moet de mijne ook unlocken!!
iemand die het kan?
Heb er zelf geen k*t verstand van, maar BEN® zuigt grote tijd hier...behalve in eindhoven, daar is het bereik wel perfect..

Kan iemand me helpen? (Liefst in de buurt van Eindhoven)...

Verwijderd

als hier nou 1 iemand opstond met een commerciele instelling, ik hoor hier al drie klanten ..

toch ?? ik heb er geen baat bij, maar .. naja.. laatmaar ..;)

• Kire
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:31
Ik wil van BEN® af, want das hiero echt niks..

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 20:29
BEN® sucks inderdaad
* harley heeft sinds afgelopen vrijdag gewoon libertel abbo BIJ zijn BEN® abbo af moeten sluiten
op de drie plaatsen waar ik het meeste was totaal geen bereik wat is het nut dan van een foon ?

ow en voor datakabels en zooi kijk op
www.stuntprijzen.net

.

Verwijderd

Inderdaad! Leuk hè, die Informatie BeheerGroep?
Die Motorola T2288-baksteen :r heb ik ook gekregen in plaats van de Bosch 909 Dual S.

Dan proberen ze je nog blij te maken met het feit dat-ie WAP heeft, terwijl WAP eigenlijk hlemaal niet boeiend is als je gewoon internet hebt enzo..

En Ben is bij mij ook erg slecht. Thuis heb ik met die baksteen in combinatie met Ben amper bereik!! ARGH!

Verwijderd

ik heb daarom ook gekozen voor libertel 60 met 3310... ben is wel veel goedkoper, maar tja.. dan heb je dus ook veel minder..

't is een afweging die je maakt...

Verwijderd

Ik heb de bosch ook gekregen en bij mij is ontvangst prima, nergens last van
:9

Verwijderd

Hm, 'k heb dat briefje nu al een week of 3 geleden op de bus gedaan, en nog niks gehoord...ik heb al een GSM, maar ik denk, leuk voor m'n kleine broertje ofzow... alleen als ik zo'n K*TMotorola krijg, word ik echt link! Ik wist dat niet, maar het is volgens mij nog verboden ook, ze moeten leveren wat er op die advertentie staat...
Pagina: 1