Dat het niet persoonlijk bedoeld was dat wist ik wel, evenals dat niet over individuele submits gediscussieerd wordt, dat staat duidelijk genoeg te lezen in de FAQ (ergens) en onderaan het submitscherm.
Ik ben gewoon een nieuwsgierug tiepje

. Ook besef ik dat jullie het druk genoeg hebben. Jullie replies hier kan en zal ik daarvoor meenemen bij een toekomstige beslissing of ik iets zal submitten of niet. Het overkomt mij ook wel eens dat ik ergens een nieuwsbericht lees waarvan ik
denk dat het niets voor de FP is, maar wat later toch (door iemand anders gesubmit) geplaatst wordt. Dat geeft niet.
Samengevat gaat het er dus om dat een gebruiker het nieuws, waarvan de gebruiker vindt dat het FP/Tweakers.net gerelateerd is, altijd submit. Teveel submits die daaraan voldoen kan niet. De kwaliteit, inhoud en FP-waardigheid
van elke submit wordt door de FP-nieuwsposters/editors beoordeeld, al is dat in incidentele gevallen oppervlakkig. Het uiteindelijke doel is een zo interessant mogelijke FrontPage voor alle Tweakers.Net gebruikers.
Bedankt voor jullie reacties hier en al het werk dat jullie verrichten.