Goedkope 4GB Microdrive...

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Misschien kan even gelinked worden naar de betreffende MP3-speler en eventueel ook naar CF geheugen?

Creative MuVo 4.0GB € 309,-
en bijvoorbeeld IBM Microdrive 1GB CF-type II € 154,-

Dus wel een flink stuk duurder dan de 200 dollar in het artikel.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zal er eens naar kijken :) .

[edit]
Het flashgeheugen zet ik er niet bij omdat er dan teveel producten bijkomen :P . De MuVo-spelers heb ik er wel aan toegevoegd.

[ Voor 69% gewijzigd door Harm op 06-03-2004 14:55 . Reden: BTW ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
T.T. schreef op 06 maart 2004 @ 14:52:
Dus wel een flink stuk duurder dan de 200 dollar in het artikel.
Maar in Nederland betalen we dan ook niet met de Dollar. In Amerika heb je de Creative MuVo² 4GB namelijk al voor $200, dus dat artikel klopt gewoon :)

The devil is in the details.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
December schreef op 06 maart 2004 @ 14:54:
[...]
Maar in Nederland betalen we dan ook niet met de Dollar. In Amerika heb je de Creative MuVo² 4GB namelijk al voor $200, dus dat artikel klopt gewoon :)
Het artikel klopt wel, maar het is wel handig om je te realiseren dat het in Nederland minder aantrekkelijk is. Dat zou het artikel misschien op moeten wijzen.

• Harm
  • Niet online
T.T. schreef op 06 maart 2004 @ 14:57:
[...]

Het artikel klopt wel, maar het is wel handig om je te realiseren dat het in Nederland minder aantrekkelijk is. Dat zou het artikel misschien op moeten wijzen.
Dat mag de nieuwsposter dan zelf aan gaan passen :) , ik zal hem er wel op wijzen als ik hem op ICQ tegenkom.

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor de duidelijkheid is het verschil tussen de Amerikaanse prijs (200 dollar) en de Nederlandse prijs (>300 euro) verwerkt in het artikel.

• mrtnvnl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01 16:53
Ik wil graag wat meer informatie over nieuws submits.

Afgelopen woensdag had ik hetzelfde nieuws al gesubmit, staat bij de nieuwslinks van woensdag, alleen met een linkje naar een andere site waar ze precies hetzelfde gedaan hebben. In mijn submit had ik ook de linkjes naar de Pricewatch al opgenomen.

Omdat ik niet nodeloos submits in de queue wil gooien (kost mij tijd en jullie mogelijk ook), zou ik graag eens horen of er een reden voor is dat het nu wel FP nieuws is en afgelopen woensdag niet. Ik kan mij voorstellen dat er bijvoorbeeld woensdag meer nieuws was om uit te kiezen en dat nu de queue wat leger is zodat het eerder in aanmerking kwam. Is dat de reden?

Martin

• Harm
  • Niet online
mrtnvnl schreef op 06 maart 2004 @ 18:46:
Omdat ik niet nodeloos submits in de queue wil gooien (kost mij tijd en jullie mogelijk ook), zou ik graag eens horen of er een reden voor is dat het nu wel FP nieuws is en afgelopen woensdag niet. Ik kan mij voorstellen dat er bijvoorbeeld woensdag meer nieuws was om uit te kiezen en dat nu de queue wat leger is zodat het eerder in aanmerking kwam. Is dat de reden?
Dat is inderdaad de reden. In het weekend gebeurt er minden in IT-land en is er derhalve dus ook minder aanbod voor de redactie om het nieuws uit te kiezen. Dan kan het dus voorkomen dat nieuws dat eerder in de week nog afgewezen was, in het weekend alsnog geselecteerd wordt en op de FP komt. Ga dus vooral door met het submitten van nieuws, want het is belangrijk dat users op die manier hun voorkeuren laten blijken :) !

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Laat ik voorop stellen dat we geen commentaar geven op individuele submits. Feit is gewoon dat we er veel meer binnenkrijgen dan we kunnen verwerken, en als mensen er niet tegen kunnen dat hun tip niet gebruikt wordt moeten ze er simpelweg niet aan beginnen. Als we iedere keer moeten uitleggen waarom dan hebben we vier keer zoveel mensen nodig. In het algemeen kan verschillende behandeling van een zelfde onderwerp zowel ontstaan door omstandigheden zoals de hoeveelheid beschikbaar nieuws, als door verschillende redacteurs die anders tegen de zaak aan kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter Tinus op 06-03-2004 19:03 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Yep, het is in ieder geval niet persoonlijk bedoeld. Ik zie ook geregeld artikelen terugkomen met andere submitters. Vaak is het ook zo dat men een andere bron opzoekt maar toch de orginele submitter vermeldt.

• mrtnvnl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-01 16:53
Dat het niet persoonlijk bedoeld was dat wist ik wel, evenals dat niet over individuele submits gediscussieerd wordt, dat staat duidelijk genoeg te lezen in de FAQ (ergens) en onderaan het submitscherm.

Ik ben gewoon een nieuwsgierug tiepje :) . Ook besef ik dat jullie het druk genoeg hebben. Jullie replies hier kan en zal ik daarvoor meenemen bij een toekomstige beslissing of ik iets zal submitten of niet. Het overkomt mij ook wel eens dat ik ergens een nieuwsbericht lees waarvan ik denk dat het niets voor de FP is, maar wat later toch (door iemand anders gesubmit) geplaatst wordt. Dat geeft niet.

Samengevat gaat het er dus om dat een gebruiker het nieuws, waarvan de gebruiker vindt dat het FP/Tweakers.net gerelateerd is, altijd submit. Teveel submits die daaraan voldoen kan niet. De kwaliteit, inhoud en FP-waardigheid van elke submit wordt door de FP-nieuwsposters/editors beoordeeld, al is dat in incidentele gevallen oppervlakkig. Het uiteindelijke doel is een zo interessant mogelijke FrontPage voor alle Tweakers.Net gebruikers.

Bedankt voor jullie reacties hier en al het werk dat jullie verrichten. :)

Martin

Pagina: 1