Laatst kreeg ik na het overclocken van mijn PC een foutmelding over het bestand "\WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEM"\ dat ontbrak, daardoor startte windows niet meer op. Toen vond ik op www.computing.net een oplossing dmv een paar commando's in de herstelconsole, en dit werkte en windows startte weer op. Maar toen ik weer in windows was waren alle drivers weg, de video/geluids/chipset drivers enzo is niet erg, maar er zijn ook andere drivers die ik zelf niet meer kan herinstalleren. Bijvoorbeeld als ik MBM5 probeer te starten krijg ik de volgende foutmelding: "The DLL attempted to create the .sys driver as a service and failed". Zo kreeg ik ook foutmeldingen met DAEMON-Tools en CloneCD en met alles dat drivers nodig heeft om the kunnen starten, herinstalleren van deze programma's werkte niet.
Moet ik nu windows opnieuw installeren om deze drivers weer terug te krijgen? systeemherstel heeft ook geen goede herstelpunten meer
. Iemand een idee?
Moet ik nu windows opnieuw installeren om deze drivers weer terug te krijgen? systeemherstel heeft ook geen goede herstelpunten meer