Toon posts:

vastloper bij opstarten na detecting ide's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mensen, het volgende probleem heb ik met een computer:hij start niet goed door, hij stopt nadat hij de primary en secondary slave heeft gezocht en gevonden. Dat scherm houdt ie met daaronder een klein wit balkje dat blijft knipperen.

Heb geprobeerd omvia cd-rom te laten booten en zo formeteren etc. maar dat lukte niet, hij bleef op dezelfde manier hangen.

Iemanddit alles meegemaakt? hoop dat iemand me kan helpen want mij lukt het niet.
bvd ralf

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-02 22:53

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

welke hardware heb je? wat voor moederbord/HD's etc. wat voor bios?

een beetje meer info als je wil dat we je helpen.

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Heb je alle jumpers wel goed staan, zijn de kabels wel in orde?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:30
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 13:28:
mensen, het volgende probleem heb ik met een computer:hij start niet goed door, hij stopt nadat hij de primary en secondary slave heeft gezocht en gevonden. Dat scherm houdt ie met daaronder een klein wit balkje dat blijft knipperen.

Heb geprobeerd omvia cd-rom te laten booten en zo formeteren etc. maar dat lukte niet, hij bleef op dezelfde manier hangen.

Iemanddit alles meegemaakt? hoop dat iemand me kan helpen want mij lukt het niet.
bvd ralf
heb je al gekeken of een biosreset helpt
wat voor mobo heb je met welke versie van je bios,als er een nieuwere is flash hem dan
kijk of alles in je bios goed staat
wat hangt er allemaal aan die ide's,probeer es met zo min mogelijk te starten
good luck ;)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-04 14:19

Vidra

Vragen?

Ik heb een soort gelijk probleem met een

Asus A7M266-D
1 GB Pc2100 DDR REG ECC
1x Amd 2000+ MP
Pioneer DVDrom
Maxtor 40 GB HD
Seagate 15 GB HD

Het systeem hangt ook na de detectie van de cdrom en de harde schijven....weet iemand een oplossing?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX