foutieve PCM link

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
1) Gaan we nu dubbele nieuwsitems krijgen of worden bepaalde nieuwsjes minder aandacht gegeven omdat PCM ze toevallig al heeft?

2) Bluetooth-toetsenbord voor onderweg linkt naar foutieve nieuwsitem

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
1) Wat bedoel je hiermee want ik snap het niet eigenlijk.

2) Mag je melden bij PCM lijkt me aangezien wij er volgens mij ook maar bar weinig aan kunnen doen. De linkjes worden op dezelfde manier gebruikt als de FOK!-linkjes en daar hebben wij zelf ook geen invloed op. Zie trouwens ook PCM-link gaat fout :) .

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

poohbeer schreef op 06 maart 2004 @ 12:50:
1) Gaan we nu dubbele nieuwsitems krijgen of worden bepaalde nieuwsjes minder aandacht gegeven omdat PCM ze toevallig al heeft?
Waar leid je dat uit af? Ik heb nog maar één headline gezien die PCM gemeenschappelijk had met ons, en dat is het stukje over vloeibare cameralenzen. Maar dat is bij PCM een dag later verschenen dan bij ons en bovendien is het bij ons veel uitgebreider gebracht, dus het lijkt me weinig zinvol te gaan denken dat ons item daardoor minder aandacht krijgt.
poohbeer schreef op 06 maart 2004 @ 12:50:
2) Bluetooth-toetsenbord voor onderweg linkt naar foutieve nieuwsitem
Moet een devver even naar kijken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) Wat wij doen is geheel onafhankelijk van wat PCM doet.

2) Dit probleem is opgelost.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Femme schreef op 07 maart 2004 @ 00:01:
1) Wat wij doen is geheel onafhankelijk van wat PCM doet.
ok, goed om te horen.

Maareuhh.. nu we toch bezig zijn, kan dat ding niet onder fokzine's headlines komen te staan? PCM is zo statisch dat je het na een week echt wel hebt gezien. Fok daarentegen is zo dynamisch dat het erg handig is om ze snel effe te zien. Zo hoog mogelijk dus.
(en nee, 'k hoef niet te weten dat het met abbo aangepast kan worden) :)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

poohbeer schreef op 08 maart 2004 @ 08:27:
[...]

ok, goed om te horen.

Maareuhh.. nu we toch bezig zijn, kan dat ding niet onder fokzine's headlines komen te staan? PCM is zo statisch dat je het na een week echt wel hebt gezien. Fok daarentegen is zo dynamisch dat het erg handig is om ze snel effe te zien. Zo hoog mogelijk dus.
(en nee, 'k hoef niet te weten dat het met abbo aangepast kan worden) :)
Volgens mij is daar inderdaad veel vraag naar. Ik zou het zelf ook graag onder Fok! zien en hoor meer mensen met deze wens. Ik heb de headlines nu maar uitgezet. Zoals poohbeer al aangeeft, pcm is nogal statisch en daarom 'iets' minder interessant. Daarnaast is het vrijwel altijd oud nieuws, maar dat is een hele andere discussie die ik hier nu niet wil voeren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bor_de_Wollef schreef op 08 maart 2004 @ 09:19:
Volgens mij is daar inderdaad veel vraag naar. Ik zou het zelf ook graag onder Fok! zien en hoor meer mensen met deze wens.
Hier nog een +1 dan.
Uitzetten van het pcm ding is ansich een betere oplossing, maar daar moet je dan weer je passwd voor zien te vinden, en daar was ik nog even niet aan toe gekomen ;)
Pagina: 1