Zender problemen HYUNDAI Imagequest L17T LCD/TV

Pagina: 1
Acties:

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Zoals de titel doet vermoeden, me pa heeft onlangs dit scherm gekocht, en de zenders komen niet goed door (heeft een onboard tv tuner).
Er zit erg veel sneeuw door het beeld, en het fine tunen brengt geen verschil in kwaliteit.
Wanneer de CAI kabel wordt aangesloten op de normale TV kaart (die in de pc zit, dus niet die van de monitor), is het beeld wel gewoon scherp.
De handleiding spreekt men van:
CH Searching, na het kiezen van uw land zoekt deze functie automatisch de beschikbare zenders op.
Nu is het vervelende, bij het kiezen van de frequentiebanden voor het land, is Nederland geen keuze optie, deze staat er niet tussen.
De volgende landen zijn aanwezig:
GFR, ESP, DEN, SWF, FIN, FRA, ITA, GBR, AUS, NZL, RUS, USA, KOR, JPN
Heeft iemand een idee, of is er iemand met hetzelfde scherm.

And The Only One

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
* Diamon Diamon geeft een topic kickje.
Is er niemand die ook dit scherm heeft, of een idee wat er aan de hand kan zijn.
Heb nu ook de info van de aanwezige tuner, deze Samsung tuner zit er in.

And The Only One

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De ene tv heeft veel meer last van ruis dan de andere tv(-kaart). Zet het scherm eens beneden met een kort kabeltje direct vanaf het punt waar de kabel uit de muur komt en kijk of het beter is :)

• fraggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2022
Even googelen op model , misschien dat er meer mensen in de wereld last van hebben , EN een antwoord weten??

• Diamon

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Ik heb het scherm hier gehad, en direct aangesloten op de CAI signaal, maar de kwaliteit van het tv beeld is niet fijn (veel ruis door het beeld).
Ook wanneer de fijn afstemming bij gesteld is, is het beeld slecht.

Niemand die dit scherm toevallig heeft ?

And The Only One

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden ook via hccnet ook een HYUNDAI Imagequest L17T LCD/TV gekocht. 't was een aanbieding voor €200,- via HCCnet. Toen ik de doos ontving bleek het een DEMO model te zijn, zonder gebruiksaanwijzing. Na aansluiten doet 'ie het maar ik heb moeite met het instellen van de zenders, ik heb een boel open plekken en ik weet niet hoe ik de zendervolgorde kan instellen. Ik heb al naar Hyunday en de leverancier gemaild voor een handleiding, maar geen reactie !
De zenders die ik ontvang zijn goed, maar ik wil ze nu eens netjes achter elkaar.
Kun jij me misschien helpen?

Frank Keuls
Pagina: 1