[Mediaplayer] Stream downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik zit eventjes met een probleem, normaal gesproken kan ik een stream gewoon downloaden door in de bron te kijken wat de URL is, nu lukt dit echter niet want ik kan de URL niet achterhalen van het windows media bestand.

Dit is de URL waar het om gaat:

http://www.saddlebackfami...=services/022904_high.wmv

Als je deze echter opent dan krijg je nog een dom schermpje er omheen en kun je hem dus niet opslaan.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen :?

Het gaat hier om Windows XP met Mediaplayer 9.0

Verwijderd

ik weet wel hoe dat moet, maar ik kan me herinneren dat iemand hier ooit een waarschuwing voor gekregen heeft. (iets van: "ze streamen het niet voor niets hoor")

mocht het toch mogen, zou een modje dat dan ff willen posten?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 12:10 ]

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Kun je het filmpje wel streamend bekijken ? Ik krijg een mooi zwart scherm in mediaplayer (geen filmpje)

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 12:07:
ik weet wel hoe dat moet, maar ik kan me herinneren dat iemand hier ooit een waarschuwing voor gekregen heeft. (iets van: "ze streamen het niet voor niets hoor")

mocht het toch mogen, zou een modje dat dan ff willen posten?
Hmm, in de search vond ik nog meerdere van dit soort topics, dus ik dacht dat het wel kon. Bovendien wil ik dit filmpje gewoon opslaan omdat er elke week een nieuw filmpje word neergezet en de oude dan niet meer te bekijken zijn.
Andamanen schreef op 06 maart 2004 @ 12:13:
Kun je het filmpje wel streamend bekijken ? Ik krijg een mooi zwart scherm in mediaplayer (geen filmpje)
Ja, streamend doet hij het gewoon prima.

Verwijderd

ff in de source kijken dan kom je al een heel eind denk ik.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Ehh.. dit is toch super simpel, Schakel of javascript even uit, dan kunnen ze de rechtermuisknop niet blokeren. Of sla de webpage op en openen hem op je eigenschijf naar dat je de javascript functie van rechtermuisknop er uit hebt gegooit.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

djexplo schreef op 06 maart 2004 @ 12:30:
Ehh.. dit is toch super simpel, Schakel of javascript even uit, dan kunnen ze de rechtermuisknop niet blokeren. Of sla de webpage op en openen hem op je eigenschijf naar dat je de javascript functie van rechtermuisknop er uit hebt gegooit.
of via beeld - bron weergave is iets makkelijker. maar dan kom je er niet met save target as.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Topicstarter
Jullie lezen niet, ik kan de url dus niet in de bron vinden, anders had ik dit allang opgelost.

Degene die die URL van dat Media player filmpje kan geven is van harte welkom.

Bovendien heb ik de rechtermuisknop allang verholpen dus die tips zijn leuk maar niet nodig.

[ Voor 27% gewijzigd door Pizzaman op 06-03-2004 13:21 ]

Verwijderd

Pizzaman schreef op 06 maart 2004 @ 13:19:
Jullie lezen niet, ik kan de url dus niet in de bron vinden, anders had ik dit allang opgelost.

Bovendien heb ik de rechtermuisknop allang verholpen dus die tips zijn leuk maar niet nodig.
Er was toch ook zoiets als url snooper?

Verwijderd

Pizzaman schreef op 06 maart 2004 @ 13:19:

Rustig rustig we bedoelen het allemaal goed hoor.
Filename" value="services/022904_high.wmv
das waar i naar zoekt alleen ik heb zo'n idee dat video_popup.asp?id= nog wat meer info bevat wat de juiste map betreft. En die info is dus niet op te vragen.
wat maybe zou kunne helpen is een sitesaver. Denk dat je op tucows.nl wel iets kan vinden wat je maybe kan gebruiken. en maybe hebben ze hun ftp openstaan probeer dat eens.

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 17:40

T-Junkie

user brain not connected...

Met WMrecorder kan je streams downloaden die binnenkomen
http://www.wmrecorder.com Alleen hier kan wel wat kwaliteit verlies zijn, omdat je enkel de binnengekomen data opslaat. En er dus onderweg data kan verloren zijn geraakt.

Meestal worden de streams aangeboden via het mms:// of rtsp:// protocol.
En dan kan je hem downloaden met Net Transport
meuktracker: Net Transport 1.80
Je download dan het bestand wat op de server staat netzoals bij FTP. Ofwel zonder kwaliteit verlies!

[ Voor 9% gewijzigd door T-Junkie op 07-03-2004 18:01 ]

Pagina: 1