Toon posts:

[XP] kleur van werkbalken veranderen!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand van jullie hoe ik de kleur van de werkbalken kan veranderen. Op mijn Packerd Bell laptop zitten in 'internet explorer' en 'outlook express' van die vieze paars kleurige balken.
Het staat al helemaal niet mooi en het is ook nog is erg onduidelijk om dan de knoppen te kunnen lezen. :|

Het gaat om de balk waar bestand, bewerken, beeld enz. instaat. En de balk met de iconen, zoals vorige, stop, home, enz. En de adres balk. Ik heb al andere thema's ingesteld en de kleuren van de vensters veranderd, maar deze balken kleuren niet mee en blijven gewoon paars :? :?

Heeft iemand een oplossing?

B.v.d

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je een screenshotje laten zien?
Sinds wanneer heb je het probleem?
Op hoeveel kleuren staat je videokaart afgesteld?

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:57
eigenschappen voor beeldscherm -->vormgeving -->kleurencombinatie :)

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Deze buitengewoon naar gekleurde werkbalken zijn een deel van de 'branding' die Packard Bell op haar systemen toepast, en de laatste keer dat ik ermee in aanraking kwam was deze meuk vrij simpel te verwijderen. Als je namelijk in de registersleutel "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar" de vermeldingen "BackBitmapShell" en "BackBitmapIE5" verwijdert, zou je van deze paarse ellende verlost moeten zijn. Succes :).

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nog makkelijker:

Start TweakUI op, klik op Internet Explorer en daarna op Toolbar Background.

Nu kun je de afbeeldingen die Packard Bell gebruikt voor de toolbar in explorer en internet explorer wijzigen.