heb net een nieuw mobo geplaatst een abit nf7-s als ik wil beginnen dus als ik de stroom erop zet dan krijg ik geen beeld wel vervelende piep geluidjes ik kan niet in bios geraken aangezien ik geen beeld heb mijn kaarty is een hercules 9800pro maar daar ligt het niet aan want die draait perfect in andere pc. iemand?
asl je ook even post welke piep codes je krijgt. bv hoe piept ie? kort-lang-lang of anders?
Kijk even in de handleiding wat deze piepjes betekenen en je weet het.
Ook staat het op internet vaak uitgelegd.
Hoe zijn de piepjes?
kort lang en dat soort dingen.
Hoe zijn de piepjes?
andersmoetjeevenpuntenenzogebruiken. Als je die videokaart eruit haalt, geeft hij dan nog dezelfde piepjes-code? Zoek even in het boekje op wat die piepjes beteken.
Verwijderd
ja wou ik ook net posten, er zijn nogal veel mensen die hier problemen bij hebben. Geen beeld enzo een clear cmos helpt wel veel.ThaKiller schreef op 06 maart 2004 @ 12:03:
*tip* bios reset ?
Verwijderd
Staat niet echt in de handleiding vermeld hoor, bij dat mobo toch niet.Mister I schreef op 06 maart 2004 @ 11:57:
Kijk even in de handleiding wat deze piepjes betekenen en je weet het.
Hoe zijn de piepjes?
Maakt niet uit.Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 12:06:
[...]
Staat niet echt in de handleiding vermeld hoor, bij dat mobo toch niet.
Zoek welke bios erop zit en dan kun je het ook makkelijk vinden
Uitroepteken in topictitel probleem!
Even wat serieuzer, lees eens de GoT Huisregels door- het komt erop neer dat je zelf even iets meer de moeite moet doen, al is het alleen maar in je topicstart. Bijvoorbeeld hiernaar kijken en de daarin vermelde troubleshooter door te nemen:
PMG Beleid
P.s. probeer die AGP kaart eens wat harder aan te drukken
Even wat serieuzer, lees eens de GoT Huisregels door- het komt erop neer dat je zelf even iets meer de moeite moet doen, al is het alleen maar in je topicstart. Bijvoorbeeld hiernaar kijken en de daarin vermelde troubleshooter door te nemen:
PMG Beleid
P.s. probeer die AGP kaart eens wat harder aan te drukken
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()