Ik heb een 160 gig hitachi sata schijf en daarvoor dus een floppy met drivers nodig om winxp erop te zetten (ghosten lukte niet
)
Winxp setup pakte de schijf met de drivers goed en alles werkte, totdat ik gister even m'n geheugen wat verder wilde oc'en (corsair 2x256 match pair, 433mhz C2)
Toen ging ik iets te ver en starte me pc niet meer op, kreeg geen beeld meer, videokaart etc draaide gewoon.
Duidelijk geval van iets te ver gegaan dus even bios gereset, en reboot.
Na de herstart leek alles weer te werken, alleen wordt m'n sata schijf niet meer herkend
Die drivers voor sata poorten hebben toch geen ruk met bios te maken?? heb eigelijk geen zin om dat ding weer te formatten.. alles staat er nu op, incl tekenprojectjes,savegames etc..
Iemand enig id wat ik over het hoofd zie of wat ik er aan kan doen??
tnx alvast!
Winxp setup pakte de schijf met de drivers goed en alles werkte, totdat ik gister even m'n geheugen wat verder wilde oc'en (corsair 2x256 match pair, 433mhz C2)
Toen ging ik iets te ver en starte me pc niet meer op, kreeg geen beeld meer, videokaart etc draaide gewoon.
Duidelijk geval van iets te ver gegaan dus even bios gereset, en reboot.
Na de herstart leek alles weer te werken, alleen wordt m'n sata schijf niet meer herkend
Die drivers voor sata poorten hebben toch geen ruk met bios te maken?? heb eigelijk geen zin om dat ding weer te formatten.. alles staat er nu op, incl tekenprojectjes,savegames etc..
Iemand enig id wat ik over het hoofd zie of wat ik er aan kan doen??
tnx alvast!
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1