Toon posts:

metacity en expocity

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even met expocity geexperimenteerd, werkt op zich leuk als aanvulling, maar niet als vervanging van de normale ALT+TAB functionaliteit. Nu probeer ik dus expocity weer te verwijderen maar dit gaat nog niet zo maar.
De expocity functionaliteit is user-afhankelijk, als ik met een andere user inlog heb ik de normale ALT+TAB functionaliteit. Wanneer ik nu als user
code:
1
metacity --replace
doe gebeurt er niets, als root krijg ik
code:
1
2
3
4
metacity --replace
Window manager warning: Failed to a open connection to a session manager, so
window positions will not be saved: Authentication Rejected, reason : None of the
authentication protocols specified are supported and host-based authentication failed

Vervolgens is expocity uitgeschakeld, maar bij de het herstarten van X niet meer.

Weet iemand hoe ik wel expocity weer de-installeer (heb het met ./configure make make install geinstalleerd) of nog beter; hoe ik een andere toetscombinatie dan ALT-TAB aan de expocity functionaliteit koppel?

Op Google en GoT zoeken leverde me niets op...

Systeem: Debian unstable + Gnome 2.4

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Misschien gewoon "dpkg-reconfigure metacity"?

Verwijderd

Topicstarter
dpkg-reconfigure metacity werkt niet...
Ik heb de tarball van http://www.pycage.de/download/expocity-2.6.2-1.tar.bz2, er moet toch wel een manier zijn om gewoon de installatie ongedaan te maken?
In de bijgeleverde README staat hier niks over.

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 09:30

Blaasvis

Cidora \o/

wat dacht je van 'make uninstall' ? om epoxcity te verwijderen ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets dacht ik al wel ja...ik krijg alleen een make: *** No rule to make target `uninstall'. Stop. dus dat schiet ook nog niet op.

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
Staat het niet in de xsession file van de specifieke user waarbij die epxcity geladen wordt?
En zo ja knikker epoxcity daaruit.
Ook kan ie staan in je .gnome2/session of iets dergelijks
doe anders een grep -r in je .gnome2 dir van die user
of copieer die gnome2 session file van een andere user
daarin moet iig je metacity geladen worden
edit:

ik zie dat je ook een .metacity/session/ diretory hebt, er staat wel niet veel in maar misschien wil je die dan ook copieren als de bestanden hierin niet bestaat of verziekt zijn door epoxcity

[ Voor 42% gewijzigd door Bas! op 09-03-2004 10:40 ]

Pagina: 1