Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[remote control van Shuttle]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probleem:
Weet iemand hoe ik de remote control van Shuttle kan programeren?
of anderzins:
Hij doet het wel maar enkele functies niet en wellicht dat dat komt door mijn cordless desktop MX van Logitech. Deze heeft wel alle functies actief.

Maar eigenlijk zou ik zo graag zelf bepalen wie wat doet... bijvoorbeeld het besturen van Winamp.

RC is usb, meer info: http://www.shuttle.com/hq...ebone/specs_a.asp?A_id=17

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 10:10 ]

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Let op: 't Betreft hier WINDOWS-hotkeys... Daarmee stuur je winamp niet aan :+

't Enige wat je zou kunnen doen is best ingewikkeld, namelijk het stuurprogramma van dat USB-verzendertje veranderen, tenzij je natuurlijk te maken hebt met een plug-n-play dingetje dat een standaard stuurprogramma gebruikt :)

[ Voor 59% gewijzigd door DanielB op 06-03-2004 12:00 ]

Verwijderd

Moet je het eens proberen met Girder, ik denk dat het gewoon een X10 remote is en die kan je met Girder helemaal goed instellen, je moet alleen de plugin download, er zijn al meerdere topics over een X10 met Girder dus dat is zo te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad betreft het bij mij de Windows Hotkeys welke ook door mijn toetsenbord van Logitech worden 'geclaimed'. Ik moet alvorens de afstandbediening volledig te kunnen gebruiken mijn Logitech iTouch uitschakelen.

Jammer dat het niet samen werkt. Tevens heb ik het programma Girder uitgeprobeerd en dat werkt ook met deze afstandbediening. Hiermee kun je elke toets afzonderlijk programeren. Wel een heel karwei.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 08:56 ]