Ik heb vandaag een Microsoft Wireless Optical Mouse (2.0) gekocht, opzich werkt het prima alleen hij heeft 1 nadeel: ik heb een draadloze gekocht om iets minder beperkt te zijn ivm draadlengte. Het bereik tot de ontvanger is ongeveer 30 a 40 cm, dus dit lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik heb gewoon de batterijen uit de (nieuwe en verzegelde) verpakking gebruikt (merk Energizer,
) en daarmee is het zo dat ik de ontvanger in hetzelfde vlak moet neerzetten als de muis wil er uberhaupt iets gebeuren (dus niet op mijn bureaulade maar op het bureau), en bij meer dan 40 cm afstand grijpt de Intellipoint software in met bijdehand gezeur over zwak signaal.
Ik heb zowel de PS/2 als de USB aansluiting al geprobeerd, zelfde resultaat. nieuwe Duracell batterijen leveren ook niets op. In sommige GoT topics (Microsoft Wireless optical desktop bijvoorbeeld) wordt gemeld dat de 2,5 meter uit de specs gehaald wordt zonder obstakels maar met mijn toetsenbord ertussen is 10 cm niet eens meer haalbaar.
Vraag is eigenlijk: heb ik een maandagmorgen versie die morgen terug mag of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb zowel de PS/2 als de USB aansluiting al geprobeerd, zelfde resultaat. nieuwe Duracell batterijen leveren ook niets op. In sommige GoT topics (Microsoft Wireless optical desktop bijvoorbeeld) wordt gemeld dat de 2,5 meter uit de specs gehaald wordt zonder obstakels maar met mijn toetsenbord ertussen is 10 cm niet eens meer haalbaar.
Vraag is eigenlijk: heb ik een maandagmorgen versie die morgen terug mag of zie ik iets over het hoofd?