Goedkope domeinregistratie .NL mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jemboy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07 14:38
Hallo,

ik ben opzoek naar een bedrijf waar ik ALLEEN een .NL domein mag registreren en vervolgen (liefs online) kan laten verwijzen naar een "eigen" nameserver.
Kortom ik ben op zoek naar domeinregistrant zoals www.godaddy.com,
maar dan voor .NL.
Natuurlijk wil ik ook nog voor 1 eurodubbeltje op de eerste rij zitten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jemboy op 06-03-2004 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danneman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Danneman

www.anoniemsms.nl

We zijn op dit moment zoiets aan het opzetten. :-). Het moet enerzijds de goedkoopste, anderzijds de meest geavanceerde domeinregistratiedienst van Nederland worden. Met mogelijkheid tot registratie van diverse domeinextensies. Launchdate staat op dit moment op 1 april (zal, verwacht ik, iets later worden).

Mogelijkheden:
- Goedkope domeinregistratie
- Gebruik eigen DNS servers
- Mogelijkheid gebruik van onze DNS-server, met on-line, realtime DNS-beheertool
- Mailforwarding
- URL forwarding
- POP-hosting
- Autoreplies per account/forwardadres, etc..

Maargoed, daarmee heb ik je vraag nog niet beantwoord, want de dienst is op dit moment nog niet online. http://www.netground.nl/ doet iets soortgelijks, maar is erg duur.

Misschien toch maar wachten op DomeinProvider.NL? ;-)..

Succes met je zoektocht!

Danny

[[ the key to all my answers, are her eyes ]]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 25-07 18:25
dit kan bij vrijwel iedere provider hoor :)
(eigen is dit topic vragen om reclame ;) alhoewel ik niet enige 'verbinding' heb met de volgende site) maar bij http://www.cashmoneybrothers.nl kost het 14.99 per jaar voor een .nl naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danneman
  • Niet online

Danneman

www.anoniemsms.nl

marteltor schreef op 06 maart 2004 @ 02:17:
dit kan bij vrijwel iedere provider hoor :)
(eigen is dit topic vragen om reclame ;) alhoewel ik niet enige 'verbinding' heb met de volgende site) maar bij http://www.cashmoneybrothers.nl kost het 14.99 per jaar voor een .nl naam
Ik weet dan niet in hoeverre je GoDaddy.com kent.. maar hun dienst is 100% geautomatiseerd, en kenmerkt zich tevens door lage kosten. 15 euro's neertellen voor een .nl domeinnaam is véél te veel, zéker als je je realiseert dat Jemboy de DNS hosting zelf wil gaan doen. In feite hoeft de provider dan alleen te zorgen voor het administratieve aanvraagproces voor de .nl domeinnaam, en om daar nou EUR 13,40 per jaar winst op te maken (een SIDN deelnemer betaalt op dit moment slechts EUR 3,60 per jaar per domeinnaam), vind ik een beetje ver gaan..

Ik ken een partij die 't nu doet voor €8,99 per jaar 8) *geen reclame makend*

[ Voor 6% gewijzigd door Danneman op 06-03-2004 02:22 ]

[[ the key to all my answers, are her eyes ]]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even gegogeld

kwam het volgende uit:
http://www.hostwise.nl/ho...p?page=aanbiedingen&cad=4

EN

http://www.interlize.net/index.php?levels=3,8

*wel reclamemakend*
:)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:15

we_are_borg

You will Comply

http://www.subhostinginternet.nl/content/dnshosting

Kost 75 euro ex btw per jaar en kan 100 domeinen aan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tjah ik blijf goede ervaringen hebben met http://www.serverthuis.com/
2.5 euro per maand en dan kun je naar je eigen IP adres laten linken en je kunt je eigen dns beheren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AteZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 16:46

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 22:41
ben erg tevreden met www.alkeninternet.nl, ik vind ze niet duur en goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 15:39
SiteMaster

0,84 Euro per maand (excl. BTW). Omgerekend kom je dan op 12 euro per jaar incl. BTW

Overigens: dit kun je ook vinden via b.v. webhosters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik host m'n eigen domein bij PCextreme.nl. Goedkoop, kan je je eigen dns servers in beheer houden. Als het om het aanvragen van je eigen domein gaat is het zeker goed te doen. Echter om pcextreme als professionele hoster te zoeken zou ik toch wat verder kijken en kom je zeker niet zo goedkoop uit. Maar dat laatste was de vraag immers ook niet...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-07 08:25

klaaz

it's me!

Ik heb er een paar bij dootall.nl

Instelmogelijkheden zijn groot en gratis mailforwarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-03 23:10

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Momenteel heeft TransIP een aanbieding lopen voor 7,50. Ik heb daar meerdere domeinnamen, en moet zeggen dat hun service erg goed is.

Hun DNS systeem bevalt me ook zeer goed!!

www.transip.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvmeijer schreef op 07 maart 2004 @ 00:59:
Momenteel heeft TransIP een aanbieding lopen voor 7,50. Ik heb daar meerdere domeinnamen, en moet zeggen dat hun service erg goed is.

www.transip.nl
Die prijs is ex. btw.

Dus inc. btw wordt het prolly: 1.19*7.50 = 8,93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb een paar domeinen bij dootall.com, 15€ per jaar, en veel instellingsmogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07 08:45

www.transip.nl
Ik heb er ook een aantal lopen via hun en ben er erg blij mee.. goede snelle service!!

Ik heb er ook 1 via registreernujouw.nl maar dat zuigt toch veel meer i.v.m. transip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 14:15:
[...]

Die prijs is ex. btw.

Dus inc. btw wordt het prolly: 1.19*7.50 = 8,93
Het staat me bij dat de prijs die moet worden betaald aan de SIDN (de inkoopprijs dus) 8,65 is. Dat is misschien wel met de BTW er al wel op, maar veel goedkoper zul je het dan waarschijnlijk niet vinden, omdat er dan geld op moet worden toegelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-07 15:43

www.transip.nl
Ali, ja hij heet echt ali, doet af en toe wat moeilijk met betalingen, de ander Walter (geloof ik), is wat makkelijker. Maar ik heb in het verleden wel problemen met de betaling gehad.

Subhosting (das Robin) is erg goed :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 07:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

wicher schreef op 07 maart 2004 @ 21:30:
Het staat me bij dat de prijs die moet worden betaald aan de SIDN (de inkoopprijs dus) 8,65 is. Dat is misschien wel met de BTW er al wel op, maar veel goedkoper zul je het dan waarschijnlijk niet vinden, omdat er dan geld op moet worden toegelegd.
De prijs die een deelnemer aan de SIDN moet betalen ligt nog wel iets lager namelijk € 4,10 in het eerste jaar en € 3,60 elk jaar daarna. Daarnaast is er nog een vaste bijdrage van € 600,- per jaar (allemaal ex btw uiteraard).
Uiteraard komen er dan nog kosten voor een server bij en uiteraard gewoon onderhoud.

Is overigens gewoon op de SIDN site te vinden hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
wicher schreef op 07 maart 2004 @ 21:30:
[...]

3 euro en nog wat vangt sidn jaarlijks
Zie icestrom hierboven ik moet vaker F5 drukken :X

[ Voor 10% gewijzigd door Weezer-DC op 07-03-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep TransIP is echt relax ... Ik heb er een paar domeinen lopen, en ben uitermate tevreden !!

Je krijgt er een zeer flex controle panel bij om je dns-instellingen bij te houden, en de heren zijn nooit te beroerd even te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-07 10:10
IceStorm:

De prijs die een deelnemer aan de SIDN moet betalen ligt nog wel iets lager namelijk € 4,10 in het eerste jaar en € 3,60 elk jaar daarna. Daarnaast is er nog een vaste bijdrage van € 600,- per jaar (allemaal ex btw uiteraard).
Uiteraard komen er dan nog kosten voor een server bij en uiteraard gewoon onderhoud.

Is overigens gewoon op de SIDN site te vinden hoor ;)
wat word er hier bedoelt met die €600,- per jaar vaste kosten? moet je die ook nog betalen bij een .nl domein? ik wou er namenlijk ook 1 aan vragen en dan op mijn eige pc hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 07:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ProudElm schreef op 24 maart 2004 @ 14:19:
wat word er hier bedoelt met die €600,- per jaar vaste kosten? moet je die ook nog betalen bij een .nl domein? ik wou er namenlijk ook 1 aan vragen en dan op mijn eige pc hosten?
:D Die € 600,- per jaar zijn de vaste kosten voor een zogenaamde deelnemer (categorie I) van de SIDN. Dat is de partij die .nl domeinen mag aanvragen (dus meestal een hoster of iets wat er dicht in de buurt komt ;)).

Als je als particulier een .nl domein wilt hebben moet je bij een van die deelnemers zijn en dan heb je vanaf een euro of 10 een .nl domeinnaam (afhankelijk van wat je nog meer bij het domein wilt/krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-07 10:10
k

bedankt voor je reply _/-\o_

ik schok ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
.

[ Voor 99% gewijzigd door CRAM op 18-05-2004 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 20:57

Whuzz

Dodgeball!

Bij dat goedkope pakket van TransIP krijg je er geen POP-box bij, dat vind ik wel jammer.
Als ik bij hun een domein registreer en die via hun DNS naar mijn eigen webserver laat redirecten, kan ik er dan zelf ook een mailserver bij maken, zodat ik wel 'blaat@mijndomein.nl' mail kan ontvangen?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 22:34

Millennium

Bug free !!!

Whuzz schreef op 18 mei 2004 @ 09:37:
Bij dat goedkope pakket van TransIP krijg je er geen POP-box bij, dat vind ik wel jammer.
Als ik bij hun een domein registreer en die via hun DNS naar mijn eigen webserver laat redirecten, kan ik er dan zelf ook een mailserver bij maken, zodat ik wel 'blaat@mijndomein.nl' mail kan ontvangen?
YEP, Je kan via het DNS menu gewoon je eigen IP als MX record toevoegen

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
transip icm zoneedit.com ideaal

dns records bij transip veranderen in dns-servers van zoneedit en klaar

ben je totaal 8 euro kwijt en dmv zonnedit volledige controle over je domein
Pagina: 1