Toon posts:

Asus A7V8X-X

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag en Card reader aan sluiten op de A7V8X-X maar nu heb ik een kast met aan de voorkant ook al USB waar sluit ik nu die Card Reader aan hij is inbouw dus wil het graag op het moederbord aansluiten is dit mogelijk ?

thx al vast

Apacer int .card reader 7 in 1

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:21
Als het goed is heb je een mooi boekje erbij gekregen van het moederbord, en daar zal wel alle informatie instaan.
Mocht het er niet instaan is het niet mogelijk om hem met een kabel aan te sluiten, dan kan je ook nog de achterkant van je case nemen.
Sommige kasten hebben namelijk functies die moederborden niet ondersteunen

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:29

4POX

Everybody is wired

De a7v8x-x heb ik zelf ook gehad. Op het moederbord is maar ruimte voor 1 usb uitbreiding. Dus als die al in gebruik is door je kast dan is de aansluiting op je moederbord helaas al in gebruik...

Ik heb mijn a7v8-x alweer weg gedaan omdat het mij te veel beperkte in uitbreidingen

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Thx maar is er geen kaartje voor te krijgen of zo dan weet iemand dat ?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 11:24:
Thx maar is er geen kaartje voor te krijgen of zo dan weet iemand dat ?
Er zijn wel losse pci usb 1.1. en 2.0 insteek kaarten te verkrijgen.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
Mobo heb ik ook (winkels hadden de deluxe niet meer, dus heb ik van narigheid de -x genomen)

En tja, dan haal je toch de usb shit van je kast los? Of haal je een losse usb kaart alsof je alle 6 de usb porten gebruikt van je mobo ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Daar ben je misschien te snel doorgeklikt. Er staan veel tips over hoe een topic te starten maar ook wat je allemaal zelf kunt doen om veel zaken op te lossen zonder een topic.

Onder andere staat erin dat een verzorgde topicstart (taalgebruik!) belangrijk is. Jij wilt dat wij de moeite steken in jouw vraag, dan mag jij toch ook de moeite steken in hoe je die vraag stelt :z

En verder staan Asus moederborden bekend om hun uitgebreide, goede manuals. De exacte pinout van alle connectors staat erop. Ik gok dat je het gewoon op de USB 5/6 pins kunt prikken :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.