Bestaat er een mogelijkheid om met de xslt functie generate-id() een ID te genereren die uniek is zonder dat ik daarvoor een aparte node set hoef te geven? Ik weet eigenlijk al wel dat dat niet kan, maar mischien bestaat er toch wel een truukje voor zodat het wel mogelijk is. Ik genereer namelijk uit een node met daarin 1 child node een steeds een redelijk stuk HTML met daarin een aantal elementen die allen een eigen unieke id moeten krijgen. Deze ID geef ik ook mee aan een aantal JS functies die iets met de elementen uitvoeren of wijzigen als ergens op geklikt wordt bijvoorbeeld. Het lijkt me een beetje vreemd dat ik voor ieder ID dat ik wil genereren een element moet gaan aanmaken.
Het lijkt me verder niet echt nodig om iets van code er bij te geven, dat zou toch niet echt veel meer informatie geven. Geen dat de uitleg van het probleem zou ondersteunen in ieder geval.
Het lijkt me verder niet echt nodig om iets van code er bij te geven, dat zou toch niet echt veel meer informatie geven. Geen dat de uitleg van het probleem zou ondersteunen in ieder geval.