audio probleem

Pagina: 1
Acties:

• fU_fITA
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-11-2025

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
Ik heb een Xp_pro pc met audio kaart die ik aansluit op mijn pc speakers, niets bijzonders verder, werkt naar behoren dus geen klachten.

Nu wil ik dezelfde audio kaart op mijn B&O Stereo-systeem aansluiten middels een standaard dubbel jack bedrading, d.w.z. 1 enkele standaard audio plug die ik aansluit op de geluidskaart aan 1 kant, aan de andere kant splits de kabel zich in 2, 1 rode tulp plug en 1 witte tulp plug, net zoals b.v. de kabel van mijn TV die ik op dezelfde manier aan kan sluiten op mijn stereo zonder enig probleem.

De kabel verbonden tussen mijn pc audio kaart en de B&O geeft geen geluid via de B&O maar wel via mijn PC Speakerset. Waarom krijg ik geen geluid via mijn stereo ?

Nobody steals our chicks... and lives! Duke Nukem 3D (1996)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:17

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Op wat voor ingang sluit je de jack-tulp kabel aan?

Wise enough to play the fool

• fU_fITA

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
Dezelfde ingang als ik normaliter mijn TV aanhang, het gaat hier wel om een 80'er jaren B&O dus moet ik eerst de TV audio kabel eruit halen voordat ik er iets anders op aan kan sluiten.. kwestie van een verleng-kastje zodat je er meer op kan aansluiten, die heb ik alleen nog niet helaas..

• fU_fITA

fU_fITA

Old skool

Topicstarter
ik denk dat het probleem ligt bij de B&O, volgens mij niet helemaal jofel meer..
De aux met name, verder doet de radio het nog goed, er zit ook nog een draai tafel bij met dimm plugs aansluiting, die heb ik nog niet getest..