Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

continu verkeerde prijzen

Pagina: 1
Acties:

• somnus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 11:06
Ik heb al enkele maanden gemerkt dat BackOffice -met zo'n mooi rood kleurtje voorzien- altijd met (véél) te lage prijzen vermeld staat in pricewatch. Ik heb dit al verschillende keren gemeld maar dit wordt gewoon genegeerd??

Ik stel mij nu de vraag wat de prioriteit is van pricewatch. Dit lijkt mij eerder in de richting te gaan van inkomstenwerving dan juistheid....

voorbeeldje: TFT samsung 172X: staat vermeld met prijs van 572 euro terwijl op http://www.backoffice.be/...tion.asp?pkga=D17&pkgb=4D duidelijk staat 520.24 exclusief btw ofte 629.5 inclusief btw.
Ik erger mij hier al maanden aan maar dit wordt kennelijk gewoon geaccepteerd. Kan men ons vertellen op welke grond dit geaccepteerd wordt?

[ Voor 6% gewijzigd door somnus op 06-03-2004 00:04 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Somnus schreef op 05 maart 2004 @ 23:48:
Ik heb al enkele maanden gemerkt dat BackOffice -met zo'n mooi rood kleurtje voorzien- altijd met (véél) te lage prijzen vermeld staat in pricewatch. Ik heb dit al verschillende keren gemeld maar dit wordt gewoon genegeerd??
Negeren kan niet aangezien alle meldingen iedere dag bekeken worden en zonodig worden gegevens aangepast. Dat gebeurt de hele dag door en meldingen worden dus zeker wel gezien :) . Er zijn echter twee mogelijkheden waardoor een prijs foutief blijft staan: (1) de FP Admin vindt de prijs niet fout na zaken gecontroleerd te hebben of (2) de prijs wordt door de shop - automatisch - weer toegevoegd. Beide mogelijkheden zijn bij écht foute prijzen echter onwenselijk en dus is het goed als we er extra op gewezen worden :) !
Somnus schreef op 05 maart 2004 @ 23:48:
voorbeeldje: TFT samsung 172X: staat vermeld met prijs van 572 euro terwijl op http://www.backoffice.be/...tion.asp?pkga=D17&pkgb=4D duidelijk staat 520.24 exclusief btw ofte 629.5 inclusief btw.
Ik erger mij hier al maanden aan maar dit wordt kennelijk gewoon geaccepteerd. Kan men ons vertellen op welke grond dit geaccepteerd wordt?
Dit wordt dus niet geaccepteerd en als je me meer voorbeelden kunt laten zien van foutieve prijzen van deze shop in de Pricewatch dan ga ik er achteraan en controleren of er daadwerkelijk fouten zijn gemaakt, want dan moeten die opgelost en aangepast worden. De informatie in de Pricewatch moet goed zoveel mogelijk correct zijn en het opzettelijk foutief neerzetten van prijzen zal - bij herhaling - zeker aan de shop gemeld worden.

Ik heb deze melding in ieder geval verwijderd, dus bedankt voor deze melding :) !

• somnus
Blah!

deze winkel blijft nog steeds te lage prijzen vermelden :(

op moment van schrijven staat deze *kwijl* monitor vermeld op 571 euro.

Op hun site staat echter: 519.11 euro exclusief btw dus 628.12 inclusief 21% BTW en met extra recupel heffing komt dat op 633.08 euro.

dat is toch een serieus verschil met hun vermelding hé.

Gelieve actie hiervoor te ondernemen. Zoals eerder vermeld zijn hun prijzen ALTIJD lager vermeld dan de werkelijkheid. Ik volg dit al maanden op dus dit is echt wel zo. :|

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:28

Klippy

Still Game

Zag dit toevallig ook tijd geleden toen ik iets uit België moest halen.
Staat er nu nog te laag in.

pricewatch: Samsung SyncMaster 192T (19", 25ms, D-sub/DVI-D)
Samsung 192T voor €815

http://www.backoffice.be/...tion.asp?pkga=D3E&pkgb=29
Hier €709,12 excl. BTW, weet niet hoeveel BTW op TFT's in België is, maar hierboven staat 21%, dus ik neem aan dat dat klopt.. wordt dan €858,- excl heffing.

Dus dat is ook iets duurder.
De rest ga ik niet uitzoeken :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
aangepast :)
staat nu 844 euro

@ Somnus, gelieve er even een linkje bij te geven, dat scheelt weer in zoekwerk :)

[ Voor 59% gewijzigd door Crash op 24-03-2004 11:36 ]

• somnus
Crash-Override schreef op 24 maart 2004 @ 11:36:
aangepast :)
staat nu 844 euro

@ Somnus, gelieve er even een linkje bij te geven, dat scheelt weer in zoekwerk :)
Tiens, ik kan me niet meer herinneren dat ik nog eens een reply hierop gegeven had, was ik dan in zo'n toestand? 8)7

Anyway, doe geen moeite bij deze shop, zij passen toch dagelijks hun prijzen weer naar beneden aan.
Komt bedrieglijk over maar als ze er goed mee zijn is dat ook weer positief hé (voor hen alleen dan toch)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Maar als je ons daarvan een linkje kunt geven, van bepaalde voorvallen, dan kunnen wij daar naar kijken en indien nodig maatregelen treffen :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Somnus schreef op 28 maart 2004 @ 00:51:
Anyway, doe geen moeite bij deze shop, zij passen toch dagelijks hun prijzen weer naar beneden aan.
Komt bedrieglijk over maar als ze er goed mee zijn is dat ook weer positief hé (voor hen alleen dan toch)
Een fout bij het koppelen is zo gemaakt hoor. Dan is een van hun prijzen aan een verkeerd product hier gekoppeld en komen er dus verkeerde prijzen in de PW. Dat heeft niets met opzet te maken, want als een bedrijf daadwerkelijk expres foutieve prijzen submit worden ze daarvoor gewaarschuwd en als ze geen tekenen van verbetering laten zien is het mogelijk dat verwijdering uit de PW volgt. Dat is voor veel bedrijven toch echt een stap te ver, dus dan wordt het aangepast door hen :) . Maarre, zou je voortaan linkjes kunnen geven naar producten waarbij het verkeerd gaat? Dan kunnen wij namelijk de productkoppeling verwijderen en is het probleem opgelost :) .
Pagina: 1