Toon posts:

Frontpage- Img code niet zichtbaar in browser?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem. Ik werk met Frontpage en wilde wat banners uitproberen.
Ik heb ze in mijn webpagina gezet, maar vervolgens zijn ze in mijn voorbeeld en ook in mijn browser niet zichtbaar.
Als je de code van de pagina online bekijkt, is de hele img code weg!
Terwijl ik hem er echt heb ingezet en hij in Frontpage ook gewoon erinstaat. Rara hoe kan dat?
Ik heb naast IE6 ook Opera gebruikt, maar zie niets.
Ook een vriendin in een andere stad ziet niets. Maar iemand uit Amerika ziet gewoon alle banners.
Wat is er aan de hand? Kan het aan Chello liggen?
De url van de testpagina is:
http://www.libralion.com/test.htm

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 06-03-2004 11:45 ]

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Misschien dat we het stukje source uit Frontpage even kunnen bekijken ? Ik denk niet dat het daar mee te maken heeft
edit:
Op die pagina zie ik heel veel banners!
.
Gekeken met Chello, vanuit zuid Brabant, OS: WinXP Browser Firefox v.0.8. Genoeg :+ ?

offtopic:
Plaats de code even tussen [code] tags dat leest wat makelijker :)

[ Voor 85% gewijzigd door G F0rce 1 op 05-03-2004 23:25 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
Hier is een stukje van de source:

[<p><!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan --><a href="http://affiliates.globat.com/cgi-bin/affiliates/clickthru.cgi?id=libralion">
[img]"http://affiliates.globat.com/banners/022404_120x60_camera.gif"[/img]</a>
<!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan -->
</p>

<p><!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan --><a href="http://affiliates.globat.com/cgi-bin/affiliates/clickthru.cgi?id=libralion">
[img]"http://affiliates.globat.com/banners/122403/wintersale/146x58_1ydomain1mhost.gif"[/img]</a>
</p>]

Waarom zie ik en die vriendin van mij dan niets?
Ik heb XP en IE6 en zij heeft WIN 98 en IE6

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 23:27 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik zie ook een groot aantal plaatjes, maar ik denk dat het probleem tog bij jou zit. Een softwarematig probleem. Ik zou alleen iet weten wat. Virussen gescand? (ik doe ook maar een gok)

• G F0rce 1
Ik zie niks opmerkelijks aan die code waarom het niet zou werken. Heel vreemd heb werkelijk geen idee wat het kan zijn. In ieder geval hier niento problemo @ test.htm .
edit:
Ik agree met bovenstaand :) . Download is even snel Firefox van Mozilla.org en kijk daar eens mee.

[ Voor 29% gewijzigd door G F0rce 1 op 05-03-2004 23:28 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar als het probleem alleen bij mij zat, zou die vriendin die banners ook moeten zien.

• G F0rce 1
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 23:28:
Ja maar als het probleem alleen bij mij zat, zou die vriendin die banners ook moeten zien.
Misschien dat die vriendin hetzelfde probleem heeft :>

Verwijderd

ik zie de banners ook niet, IE, weet niet zeker welke versie eigenlijk :+

(waar komen al die "<!--webbot bot="HTMLMarkup" endspan -->" 'etjes vandaan?)

kan misschien iemand die ze wel ziet even de source hier neerzetten? en felzon~ even de html zoals die in frontpage staat?

mag ik trouwens dreamweaver aanraden? frontpage is _bagger_ :D

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 23:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mozilla geprobeerd; zelfde probleem!

Verwijderd

Topicstarter
Script Freak; die html code zoals die in Frontpage staat heb ik hierboven al neergezet. Die webbot dingen krijg je als je invoegen-geavanceerd -html doet.

Verwijderd

Het probleem lijkt niet te liggen aan het script maar aan de banners zelf. Als ik direct een banner open dan werkt het ook niet. Probeer een ander img format, misschien png/jpg. goede kans dat het dan wel werkt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 23:42 ]

Verwijderd

oops :X

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 23:42 ]

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Is het niet vreemd dat hij 100 000 banners op die pagina zet, en nu hoopt op 100 000 bezoekers die heb 100 000x een tiende cent opleveren? 1 banner was ook wel genoeg geweest om het te laten zien.

Kun je even een screenshot maken van wat jij ziet als je op de pagina komt?

Verwijderd

niks :D :+. Als ik highlight niet eens een spatie ofzo

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 23:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Glowmouse: ik had geen plaatjes van die banners, dus ik dacht ik zet ze er allemaal in en kijk dan online welke ik wil nemen. Misschien stom gedacht, maar ja.
Script Freak, wat bedoel je met ander img format?
Ik kan toch niet zomaat png/jpg gebruiken? Die banners zijn niet van mezelf. Staan op die site van Globat.

Verwijderd

Dan weet ik zo geen oplossing :/ . Het lijkt toch echt aan de banners te liggen, niet de code

• G F0rce 1
Mischien dat je de banners zelf kan hosten en de link intact laten. Dan doen de banners het zeker en is het ook opgelost. Als je maar niet Pay per View uitgekeerd krijgt want dan gaat het niet werken. en heb je inmiddels veel geld verdient ;)

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
ligt iig niet aan IE, want ik zie hier met IE6 en WinXP ook allemaal banners

Verwijderd

G F0rce 1 schreef op 06 maart 2004 @ 00:04:
Mischien dat je de banners zelf kan hosten en de link intact laten. Dan doen de banners het zeker en is het ook opgelost. Als je maar niet Pay per View uitgekeerd krijgt want dan gaat het niet werken. en heb je inmiddels veel geld verdient ;)
aangezien hij zelf de banners niet kan zien lijkt me dat een beetje moeilijk ;). Als je de banners weet te bemachtigen is dit overigens een goede oplossing, maar krijg je misschien copyright problemen als dat op de banners staat? Ik draai overigens XP met IE6 kom ik zojuist achter :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 00:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Globat al even geschreven of ze me die banners even per email kunnen sturen.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Heb je toevallig een bannerkiller draaien?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

-Rob- schreef op 06 maart 2004 @ 00:34:
Heb je toevallig een bannerkiller draaien?
Ik heb geen vorm van bannerkiller whatsoever draaien. Wel een firewall, maar dat lijkt me er niks mee te maken hebben *even kijken*
edit:
Nope, met alle security die ik op mijn pc heb draaien uit zie ik nogsteeds geen banners

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 00:39 ]

• G F0rce 1
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 00:38:
[...]

Ik heb geen vorm van bannerkiller whatsoever draaien. Wel een firewall, maar dat lijkt me er niks mee te maken hebben *even kijken*
Euhm je bent nou iemand anders als TS :? :)

Verwijderd

Aangezien ik hetzelfde probleem had als fel~ was de vraag, denk ik, ook half naar mij toe gericht :P. In mijn geval is bannerkiller dus uitgesloten, dit maakt de kans dat dit bij de TS wel zo is natuurlijk kleiner ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Test aub eens met andere plaatjes.

Zo is het gewoonweg spam/viewcount verhogen, of haal anders flink wat banners weg.

En heb je niets in je hostfile staan?

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Nee andere plaatjes werken gewoon op mijn websites. En ik heb geen bannerkiller.
Wat is dat met hostfile? Kun je me dat uitleggen?

Verwijderd

Topicstarter
8)7 Sorry deze link werkt zo niet!

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 10:29 . Reden: Verkeerde link ]

• crisp
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

maak liever een voorbeeld met bijvoorbeeld maar 1 plaatje/banner. Ik heb het vermoeden dat dit gewoon ordinaire spam is...

edit: op verzoek weer open, pagina is aangepast en heeft nog maar 4 plaatjes:

http://www.libralion.com/test.htm

@TS: ik vermoed toch een probleem met je eigen PC. Host je die pagina zelf? zo ja, benader je 'm dan via je domeinnaam, via localhost of via je filesystem?

[ Voor 54% gewijzigd door crisp op 06-03-2004 11:44 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het nou een probleem zijn met mijn eigen pc, als anderen de banners ook niet zien? Bovendien heb ik een testpagina bij 2 verschillende hostingproviders gezet en allebei geven ze geen banners te zien.

• G F0rce 1
Misschien, zoals ik eerder zei, hebben die anderen het zelfde probleem. Ad/SPy ware verspreiden zich snel over internet en spijtig genoeg vooral via IE.
Maar het is uitgesloten dat het aan de HTML code licht want bij andere werkt het en er is ook niks vreemds aan!

[ Voor 28% gewijzigd door G F0rce 1 op 06-03-2004 11:52 ]

• crisp
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

Behoorlijk wat software verbergt plaatjes met bepaalde afmetingen. Als je view-source doet, krijg je dan wel de HTML source te zien?

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Als ik online view source doe ontbreekt inderdaad de img code.
Maar welke software zou daar dan verantwoordelijk voor kunnen zijn?
Het moet software zijn, die vrij algemeen gebruikt wordt, omdat anderen er dus ook last van hebben.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 12:13 . Reden: woord vergeten ]

Verwijderd

de img code word bij mij vervangen door een a href :/

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij staat er alleen dit in de code:

[<p><!--webbot bot="HTMLMarkup" startspan --><a href="http://affiliates.globat.com/cgi-bin/affiliates/clickthru.cgi?id=libralion">
</a>
</p>]

Het stuk met de img code is dus verdwenen
Pagina: 1