Vandaag is mijn (nouja, m'n vaders) Mynote 980 Notebook aangekomen. Dus: ik batterij helemaal opladen, aanzetten.. Huh? Geen beeld! Nouja, beetje gebruiksaanwijzing gelezen, met instellingen zitten klooien, maar nee hoor, geen beeld...
Alleen heel vaag een windows scherm om je naam en bedrijf in te vullen (bij eerste keer opstarten)! Ik de helpdesk gebeld. Nou, dan denken we dat hij stuk is.... Ja dat had ik ook al door... Ik moet hem nu maar terugsturen, verzendkosten worden wel vergoed, dat scheelt dan nog.. Maar ik vind het errug vreemd dat het beeldscherm het niet doet, het lijkt wel alsof de hele achtergrondverlichting het niet doet! Gebeurt dit vaker? Ik vind het iig wel vreemd... En nou staat Mynote toch nog niet eens zo slecht bekend???
Verwijderd
Kheb ook een mynote(810), maar toe ik hem kocht wilde ik niet de standaard versie maar een met grotere HD en meer geheugen. Besteld in winkel, 2 weken later opgehaald, thuis gelijk proberen maar met het scherm openklappend kwam ook gelijk het afdekplaat van het toetsenbord mee...
Waren vergeten de schroefjes er terug in te zetten toen ze de HD wisselde.
Kheb er geen punt van gemaakt. Lui gebeld, schroefjes gekregen.(Ze wilden eerst dat ik dat ding opstuurde) Werkt verder als een trein. (Trein?)
Waren vergeten de schroefjes er terug in te zetten toen ze de HD wisselde.
Kheb er geen punt van gemaakt. Lui gebeld, schroefjes gekregen.(Ze wilden eerst dat ik dat ding opstuurde) Werkt verder als een trein. (Trein?)
Ik heb ook een MyNote 810 (de grotere HDD heb ik erbij gekregen...zat er gewoon in
) en ik heb geen klagen. Het is natuurlijk maar een budget-lappie maar mijn ervaringen ermee zijn alleen maar positief!! (alleen heeft mijn tft een rode punt ...een half dooie pixel... toch jammer) Volgens mij worden TFT-schermen van achter verlicht door een lamp. De mynotes hebben volgens mij niet zown heel sterke lamp want bij gebruik buitenshuis moet je wel heel erg om de lichtinval denken ... en dan is het nog maar de vraag of je het scherm helder genoeg krijgt om de boel leesbaar te houden.
Maar het zou dus kunnen zijn dat die lamp van het scherm stuk is (zeker als het beeld zeeeeeer vaag wel zichtbaar is [geweest])
Maar het zou dus kunnen zijn dat die lamp van het scherm stuk is (zeker als het beeld zeeeeeer vaag wel zichtbaar is [geweest])
Ik heb er trouwens 128 MB besteld ipv de standaard 64 MB. Hoe kun je die extra memory module (zit los nog 64 MB bij) er ooit inzetten.. WAAR moet dit? Staat niet in de handleiding! Is Mynote echt zo'n budget merk? Valt toch wel mee?
zoals Daneel al zegt hoogst waarschijnlijk is je backlight defect, of de voeding daarvan. ik heb dat zelf alleen nog maar op wat oudere notebooks gezien, maar ddar het om een heel fragiel tl-balkje gaat zo het me niet verbazen als er af en toe eentje dood uit de doos komt.
(en idd Mynode is een B(udget) merk
)
(en idd Mynode is een B(udget) merk
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pagina: 1