[CS 1.6]

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07-2025

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik heb dus net counterstrike 1.6 gedownload via ene p2p prog ipv via steam.
Tis gewoon de orginele 1.6 file.
Maar nu heb ik het geinstalled ( denk ik) maar er komt nix van een snelkoppeling in de map van HL om CS 1.6 te starten
Maar nu staat er ene dikke 300mb in program files in de steam map.

is 1.6 totaal wat anders dan 1.5 ofzo :?

[ Voor 6% gewijzigd door DJ Chicken op 05-03-2004 22:12 ]

aahh durka durka durka

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ja het is totaal anders. Waarom gebruik je niet gewoon de steam download? Verder, ik snap niks van je verhaal sorry. Een cd link ? cs bedoel je ? bij mods?
Dan lijkt het met niet goed. Waarom niet gewoon 1.6 via (/met) steam ?!

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 05 maart 2004 @ 22:10:
Ja het is totaal anders. Waarom gebruik je niet gewoon de steam download? Verder, ik snap niks van je verhaal sorry. Een cd link ? cs bedoel je ? bij mods?
Dan lijkt het met niet goed. Waarom niet gewoon 1.6 via (/met) steam ?!
Heb het ff aangepast mn text.

Maar het is geinstalled,m das duidelijk te zien aan de 300mb in steam map.
Is het nu alleen maar mogelijk om 1.6 via dat steam te doen??
CD 1.6 is niet te activeren binne HL zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door DJ Chicken op 05-03-2004 22:15 ]

aahh durka durka durka

• G F0rce 1
DJ Chicken schreef op 05 maart 2004 @ 22:12:
[...]

Heb het ff aangepast mn text.

Maar het is geinstalled,m das duidelijk te zien aan de 300mb in steam map.
Is het nu alleen maar mogelijk om 1.6 via dat steam te doen??
CD 1.6 is niet te activeren binne HL zelf.
Dat klopt als een bus! Er is nog geen versie zonder steam. Die wordt binnenkort wel verwacht dacht ik gelezen te hebben op de website van steam. Zodat er ook 1.6 kan worden gespeeld wanneer er geen internet aanwezig is. (is nu nodig voor CD key check etc. , ja zelfs als de server in lan mode draait 8)7 ).

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 05 maart 2004 @ 22:19:
[...]

Dat klopt als een bus! Er is nog geen versie zonder steam. Die wordt binnenkort wel verwacht dacht ik gelezen te hebben op de website van steam. Zodat er ook 1.6 kan worden gespeeld wanneer er geen internet aanwezig is. (is nu nodig voor CD key check etc. , ja zelfs als de server in lan mode draait 8)7 ).
Haha ok klote dus, CS 1.6 tot nu toe dus FLOP :+

op naar 1.5 :7

aahh durka durka durka

• G F0rce 1
Nee hoor online vindt ik het best koel. Sterker nog heb hier thuis steam server geinstalled speciaal voor 1.6 :7 en ook nog eens een extra cd key aangeschaft zodat ik lekker mn broertje kan owne maar dat terzijde.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
G F0rce 1 schreef op 05 maart 2004 @ 22:34:
Nee hoor online vindt ik het best koel. Sterker nog heb hier thuis steam server geinstalled speciaal voor 1.6 :7 en ook nog eens een extra cd key aangeschaft zodat ik lekker mn broertje kan owne maar dat terzijde.
Noem eens ene paar voordelen in CS 1.6 mbt 1.5.

Voor mij tot nu toe alleen nadelen, ga gene server opzetten en heb 1 key.

aahh durka durka durka

Verwijderd

Dus... wat is het probleem nu precies?

Verwijderd

DJ Chicken schreef op 05 maart 2004 @ 22:37:
[...]

Noem eens ene paar voordelen in CS 1.6 mbt 1.5.

Voor mij tot nu toe alleen nadelen, ga gene server opzetten en heb 1 key.
- Je krijgt automatische updates.
- Je hebt een friends list.
- Het is grafisch beter. Ook 32 bit.

Ik vind steam best wel fijn. Het enige nadeel is dat steam 1 dag in de 2 maanden plat ligt op dat er geupdate moet worden.

ff. ontopic.

cs 1.6 draait zonder half life. Het is een spel op zichzelf. Je moet steam starten en dan games aanklikken en dan counter strike. Dan zal steam counter strike installeren en kun je spelen als alles goed gaat..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 22:47 ]

• G F0rce 1
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:43:
Dus... wat is het probleem nu precies?
Niet echt dus en inmiddels is het opgelost :) , het was meer een vraag naar informatie :)

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:45:
[...]

- Je krijgt automatische updates.
- Je hebt een friends list.
- Het is grafisch beter. Ook 32 bit.

Ik vind steam best wel fijn. Het enige nadeel is dat steam 1 dag in de 2 maanden plat ligt op dat er geupdate moet worden.

ff. ontopic.

cs 1.6 draait zonder half life. Het is een spel op zichzelf. Je moet steam starten en dan games aanklikken en dan counter strike. Dan zal steam counter strike installeren en kun je spelen als alles goed gaat..
Ok das duidelijk, ik heb nog niet zoveel an 1.6 dan, wil het ook kunnen lannen en meer zelf in de hand hebben ipv die steam client.

aahh durka durka durka

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:18
Cs1.6 zal altijd via steam blijven werken.
Erkomt ook geen no_steam verdie en sinds de laatste update is cs ook offline te spelen dus ook mooi voor lans :D

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
FulmeN schreef op 05 maart 2004 @ 22:51:
Cs1.6 zal altijd via steam blijven werken.
Erkomt ook geen no_steam verdie en sinds de laatste update is cs ook offline te spelen dus ook mooi voor lans :D
welke update??

aahh durka durka durka

• G F0rce 1
Updates gaan bij steam (vrij) automatisch, en zijn bijna wekelijks of vaker. Dus gewoon een update. Welke specifiek lijkt me niet echt interessant.

Verwijderd

Steam had wat probleempjes. maar als het eenmaal werkt dan doet het het echt heel goed.. ik gebruik steam dagelijks en het werkt altijd goed :) en is veeel beter dan 1.5... Echt waar

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01-2025

Schaapherder

Blaat!

Het klopt Counterstrike 1.6 is echt veel beter en stabieler, Maar je moet steam wel eerst goed aan de gang krijgen want als dat niet lukt dan kun je het wel vergeten. Het leuke is ook dat je nieuwe wapens hebt enz.

Verwijderd

ja oke, maar het schild verneukt echt de gameplay.... echt niet meer te doen op public's. maja had het toch liever zo gehad als 1.5

Verwijderd

Dit is niet echt een probleem topic meer, lijkt het. Al je discussie behoeftes kun je in Spielerij - Games & Discussies kwijt (bv. [rml][ PC] Het Steam-platform topic[/rml]) ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.