Region Playback Control

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik heb onlangs een nieuwe Plextor PX-708A DVD-brander / speler gekocht. En telkens als ik een film ermee wil afspelen dan krijg ik de volgende melding.

Afbeeldingslocatie: http://leon.redhead.nl/picturedump/region.jpg
dit is van de film space jam

Dit doet hij met elke film. Op zich nog niet zo'n probleem maar wat mij het meest angstaanjaagd is het tekstje 5 times remaining. Wat kan ik maar 5 keer ? Kan ik maar 5x een regio veranderen ?

Iemand die mij hiermee kan helpen ?

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 22:04
hier in europa is het regio 2, gewoon ok drukken dus denk ik. Heb jij de vorige keren cancel genomen? je kan maar 5 keer van regio veranderden (zodat je dus geen buitenlandse dvd's zou gaan kopen om hier te bekijken, domme regel, ja vind ik ook)

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Maar volgens mij heeft dit niets van doen met PowerDVD, want zonder PowerDVD geeft hij die melding ook.

En ik heb nergens een optie kunnen vinden in Plextools wat dit zou kunnen veroorzaken.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mayco schreef op 05 maart 2004 @ 21:45:
hier in europa is het regio 2, gewoon ok drukken dus denk ik. Heb jij de vorige keren cancel genomen? je kan maar 5 keer van regio veranderden (zodat je dus geen buitenlandse dvd's zou gaan kopen om hier te bekijken, domme regel, ja vind ik ook)
Wat is er dom aan je eigendom beschermen? :?

En die 5x wil niets anders zeggen, dat je nog 5x van regio kan veranderen. Dus heen en weer switchen van regio's. Als je goed zoekt, kan je zelfs daar resetters voor vinden of zelfs een nieuwe firmware, die je DVD-brander/speler regiovrij maakt... :)

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 22:04
GJ-tje schreef op 05 maart 2004 @ 21:50:
[...]
Als je goed zoekt, kan je zelfs daar resetters voor vinden of zelfs een nieuwe firmware, die je DVD-brander/speler regiovrij maakt... :)
en daarom is het dom :)